• انتشار: 1397/05/01 - 09:36
  • تعداد بازدید: 408
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی شیوه های ارتباطی ناشنوایان در سه منطقه استان مازندران

یک دوره کارگاه آموزشی 24 ساعته (سه روزه) با حضور 120 نفر از همکاران در سه منطقه استان (ساری – آمل – عباس آباد) برگزار شد.

1128.mp3 برگزاری کارگاه آموزشی شیوه های ارتباطی ناشنوایان در سه منطقه استان مازندران

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در راستای اجرای بخشنامه ی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به منظور آشنایی معلمان گروه آسیب دیده شنوایی با شیوه های ارتباطی ناشنوایان یک دوره کارگاه آموزشی 24 ساعته (سه روزه) درمجتمع ناشنوایان امام صادق ساری برگزار شد.


این کارگاه آموزشی در دو منطقه دیگر در شهرهای آمل و عباس آباد برگزار خواهد شد که 120 نفر از همکاران و معلمان مدارس در این گارگاه آموزشی شرکت می کنند. در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با اصول اولیه شیوه های ارتباطی زبان اشاره آشنا مي شوند.


سید حسین قاسمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ضمن حضور در این کارگاه آموزشی از حضور فعال همکاران تقدیر بعمل آورد و طی سخنانی عنوان داشت : مبنای هر آموزشی برقراری ارتباط موثر با مخاطب می باشد و شیوه های ارتباطی متفاوتی برای برقراری ارتباط و آموزش دانش آموزان آسیب دیده شنوایی در دنیا متداول است که به استفاده از زبان اشاره ، شیوه  های شفاهی و شیوه های ترکیبی می توان اشاره کرد.


وی افزود : در کشور ایران شیوه های آموزشی ناشنوایان بر اساس خط مشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور شیوه های شفاهی است .

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1128
کلمات کلیدی