• انتشار: 1399/04/16 - 10:51
  • تعداد بازدید: 923
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گیلان

برگزاری کارگاه آموزشی مراقبین سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان گیلان

برگزاری کارگاه آموزشی مراقبین سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان گیلان

3264.mp3 برگزاری کارگاه آموزشی مراقبین سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پروش استثنایی استان گیلان : کارگاه آموزشی مراقبین سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان گیلان سال 1399 در اداره سلامت و تندرستی با حضور ریاست این اداره ،کارشناس مسئول و کارشناس سنجش اداره آموزش و پرورش استثنایی ، معاونت و کارشناسان اداره سلامت و همچنین مراقبین سلامت پایگاه های سنجش برگزار شد .


 



طی این کارگاه امیر سراجی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ضمن قدردانی از زحمات مراقبین سلامت به خصوص از فداکاری های آنان در دوره شیوع بیماری کرونا ، به آمار های حاصل از سنجش سال گذشته و مواردی که لزوم توجه به آنان وجود دارد اشاره نمودند .



در ادامه این کارگاه رقیه کریمی ،رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن تشکر از مراقبین سلامت و ارزشمند شمردن همکاری آنان در این زمینه ، نسبت به اجرای دقیق ارزیابی های مربوطه و همچنین رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید داشتند .



همچنین در ادامه ابراهیم رستمی کارشناس مسئول سنجش استان آمار کلی سنجش سال گذشته ، میزان حق الزحمه های مصوب قابل پرداخت به مراقبین سلامت و شمای کلی از حیطه مربوطه را به حضار ارائه نمودند .


در ادامه روند انجام کاربا جزییات کامل و جامع توضیح داده شد. همچنین به استفاده از تجهیزاتی نظیر ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... حین انجام ارزیابی تاکید گردید.






  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3264
کلمات کلیدی