• انتشار: 1400/03/18 - 09:26
  • تعداد بازدید: 996
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی _توجیهی آزمایندگان آمادگی تحصیلی سنجش بدوو ورود به دبستان استان مرکزی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از برگزاری کارگاه آموزشی_توجیهی آزمایندگان آمادگی تحصیلی سنجش سال 1400 استان خبر داد.

4630.mp3 برگزاری کارگاه آموزشی _توجیهی آزمایندگان آمادگی تحصیلی سنجش بدوو ورود به دبستان استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره آموزش و پرورش استثنایی مرکزی، "محمود عسکری" در بازدید از این کارگاه گفت: یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های سنجش نوآموزان در پایگاه های اولیه، بخش آمادگی تحصیلی می باشد، به همین جهت آزمایندگان محترم باید سعی کنند بهترین فرد در حوزه کاری خود باشند.

وی بیان کرد: از آزمایندگان انتظار می رود علاوه بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و داشتن ظاهری آراسته، در برخورد با نوآموزان و خانواده ها و در مواجهه با چالش های احتمالی سعه صدر داشته باشند.

وی افزود: توجه به اصل محرمانه بودن اطلاعات نوآموزان، دقت بالا در ارزیابی ها، رعایت کامل دستورالعمل ها و حساسیت بالا در اجرای آزمون و ثبت نتایج و همچنین توجه به شاخص های رفتاری نوآموزان در کنار ارزیابی آمادگی تحصیلی از جمله موارد مهمی است که آزمایندگان باید به آن ها توجه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی خاطر نشان کرد: نقص در کار آزمایندگان تحصیلی منجر به تغییر سرنوشت یک نوآموز و یک خانواده می شود، بنابراین تاکید ما داشتن دقت و حساسیت بالا در ارزیابی ها و همچنین تعهد و احساس مسئولیت آزمایندگان محترم می باشد.

شایان ذکر است در این کارگاه که در قالب 2 کلاس 25 نفره به مدت 16 ساعت برگزار گردید، تعداد 50 نفر از آزمایندگان تحصیلی حضور داشتند و پس از اتمام آموزش به تمرین عملی پرداخته و در پایان در آزمون کتبی و عملی شرکت نمودند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4630
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید