• انتشار: 1401/02/11 - 10:00
  • تعداد بازدید: 939
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ادامه همکاری های اداره آموزش و پرورش استثنایی و نیروی انتظامی انجام شد:

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه مشاورین، معاونین و رابطین پرورشی مدارس استثنایی استان خوزستان

با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان و سرهنگ نوروزی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و سرگرد چراغی و خانم طهما سبی از معاونت فرهنگی نیروی انتظامی، کارگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور همکاران مدارس استثنایی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

5954.mp3 برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه مشاورین، معاونین و رابطین پرورشی مدارس استثنایی استان خوزستان
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، علی ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در ابتدای این کارگاه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم از زحمات تمامی همکاران تقدیر و تشکر کرد.
 وی افزود: هدف از این کارگاه توانمند سازی کادر مدارس  جهت مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان با نیاز های ویژه می باشد.
ممبینی تصریح کرد: شخصیت و رفتار دانش آموزان و کودکان بر اساس رفتار والدین شکل می گیرد ،پس والدین باید بتوانند الگوی خوبی برای فرزندان خود بوده و با آنان ارتباط صمیمانه برقرار کنند.
 وی افزود: اعتماد به نفس فرزندان، شناخت نیازها و خصوصیات دانش آموزان با نیازهای ویژه و  برخورد مناسب در هر دوره سنی و  شیوه بیان احساسات و نظارت بر فعالیت فرزندان میتواند از بسیاری از آسیب ها جلوگیری کند.
در ادامه کارگاه سرهنگ نوروزی با بیان تاریخچه ورود مواد مخدر به ایران، قوانین موجود مبارزه با مواد مخدر در دولت‌های مختلف، علائم اعتیاد، عوارض و مراحل درمان اعتیاد و ضرورت پیشگیری از اعتیاد توضیحات کاملی  ارائه دادند.
 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5954
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید