• انتشار: 1400/02/18 - 13:53
  • تعداد بازدید: 1492
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روایت معلمی؛

برگزاری کلاس درس در حیاط منزل خانم معلم

خانم معصومه گودرزی آموزگار مرکز مشکلات ویژه یادگیری شماره ۲ بروجرد کلاس درس را به حیاط منزلش آورد تا دانش آموز به صورت حضوری و بدون استرس درس را بیاموزد.

4479.mp3 برگزاری کلاس درس در حیاط منزل خانم معلم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش  و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان؛ قصه عشق معلمین به دانش آموزان یک قصه همیشگی بوده و هست و تاریخ گواهی خواهد داد که معلمین در زیست بوم کرونا همانند کادر درمان خدمت کردند.

معصومه گودرزی یکی از همین معلمین است، که وقتی متوجه شد دانش آموزش به خاطر شرایط خانوادگی نمی تواند درکلاس ها به صورت مجازی شرکت کند . به تهیه درسنامه و رساندن آن به دست دانش آموز اقدام کرد.

اما قصه همین جا تمام نشد، دانش آموز ازنظر درسی در وضعیت خوبی نبود ازطرفی هم  امکان حضور در مدرسه به خاطر شرایط سخت کرونا میسر نبود و شرایط برای حضور معلم در خانه دانش آموز هم وجود نداشتاین معلم باذوق و خلاق بروجردی با رضایت خانواده کلاس درس را درحیاط منزل خود برپا کرد.

وبالاخره تلاش های وی جواب داد و دانش آموز از نظر درسی به سطح مطلوبی رسید. قصه ی معلم های عاشق  اینجا تمام نمی شود بلکه به اشکال  و در زمان های دیگری تکرار می شود.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 4479
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید