• انتشار: 1400/11/17 - 10:58
  • تعداد بازدید: 1116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران خبر داد:

برگزیدگان جشنواره کشوری قصه گویی به زبان اشاره و قصه نویسی به خط بریل معرفی شدند

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران از برگزیدگان نتایج اولین دوره جشنواره کشوری قصه گویی به زبان اشاره و قصه نویسی به خط بریل به میزبانی استان مازندران خبر داد.

5721.mp3 برگزیدگان جشنواره کشوری قصه گویی به زبان اشاره و قصه نویسی به خط بریل معرفی شدند

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از زوابط عمومی  اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران، جعفری کتریمی رئیس  اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره  قصه گویی به اشاره و قصه نویسی به بریل گفت: مرحله کشوری جشنواره با ارسال بیش از ۱۱۰ اثر قصه همکاران مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری در پاییز ۱۴۰۰ به میزبانی آموزش و پرورش استثنایی مازندران برگزار شد.

وی افزود: با عنایت به استقبال بی نظیر همکاران در این جشنواره، پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی از مازندران و سایر استان های کشور، همکاران گرامی مدارس استثنایی مازندران در این دوره از جشنواره؛ با ارائه بیش از ۳۰ اثر در گروه زبان اشاره و بریل در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه شرکت کردند و در نهایت صاحب رتبه اول و سوم مرحله کشوری جشنواره شدند.

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی  ضمن تشکر فراوان از مشارکت خوب همکاران در این جشنواره، از زحمات کارشناسان آسیب دیده شنوایی، و بینایی اداره  سرکار خانم سیما ایمانی و جناب آقای نجاتعلی برزگر در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین اظهار داشت: با همت و تلاش مدیران و سرپرستان آموزش، معلمان مازندرانی در مرحله کشوری جشنواره موفق به این افتخار شدند و عنوان برترین استان در این جشنواره را از آن خود کردند.

جعفری کتریمی افزود: این جشنواره با هدف ارتقای کیفیت و اثربخشی و کارآمدی بسته تحولی آموزش و پرورش استثنایی (زبان اشاره و بریل) در کلاس درس و نظر به اهمیت و ضرورت استفاده بهینه معلمان از این زبان در تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید که می تواند یکی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین باشد.

اسامی برندگان این مسابقات به شرح زیر است:

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5721
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید