• انتشار: 1401/02/10 - 13:26
  • تعداد بازدید: 910
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهره مندی 211 دانش آموز با نیازهای ویژه استان مرکزی از خدمات حمایتی

211 دانش آموز با نیازهای ویژه استان مرکزی در سال تحصیلی 1401-1400 از خدمات حمایتی بهره مند شدند.

5948.mp3 بهره مندی 211 دانش آموز با نیازهای ویژه استان مرکزی از خدمات حمایتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در رابطه با اجرای طرح خدمات حمایتی کودکان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه کمّی و کیفی آموزشی، پرورشی و توانبخشی بیان کرد: طرح خدمات حمایتی با هدف کیفی افزایش توانمندی های دانش آموزان با ایجاد و تقویت فرصت‌های برابر و رعایت عدالت آموزشی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان اجرا می شود.

"محمود عسکری" افزود: این خدمات شامل جراحی کاشت حلزون شنوایی، تعمیر یا تعویض قطعات پروتز کاشت حلزون، ابزار توانبخشی شامل عینک، سمعک، ویلچر و واکر، خدمات پاراکلینیکی، خدمات بیمارستانی، دارو‌های مستمر و دندانپزشکی می باشد.

وی اظهار کرد: در سالی که گذشت طرح خدمات حمایتی و خرید تجهیزات دارویی و توانبخشی برای 211 دانش آموز با نیاز‌های ویژه استان پس از بررسی و تأیید مستندات با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر 99 میلیون تومان اجرا شده است.

شایان ذکر است که این طرح شامل دانش آموزان دارای نیازهای ویژه که در مدارس ویژه و در مدارس عادی به صورت تلفیقی خدمات آموزشی وپرورشی و توان بخشی دریافت می کنند، می باشد.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5948
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید