• انتشار: 1398/11/27 - 16:23
  • تعداد بازدید: 502
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
کردستان

به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام زن وروز مادر

آیین تجلیل از بانوان شاغل در آموزش وپرورش با نیازهای ویژه کردستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) وبزرگداشت مقام زن برگزار شد

2539.mp3 به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام زن وروز مادر


به گزارش روبط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کردستان ،خلیل رنجبر  رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان دراین مراسم با تبریک ولادت با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ،روز مادر وهفته بزرگداشت مقام زن گفتولایت مداری حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها مهم ترین ویژگی این بانوی شهیده عالم است که در راه ولایت به شهادت می رسد و باید امروز الگوی همه زنان و بانوان جامعه اسلامی باشد.


رنجبر نقش و حضور ارزشمند بانوان در عرصه های اجتماعی را با اهمیت خواند و گفت:  پرورش فرزندان، همسرداری و نقش تربیتی که مادر در کانون خانواده دارد نقش ماندگاری است که تا ابد باقی می ماند و به غیر از مادر، هیچ کسی نمی تواند این نقش تربیتی را ایفا کند.


وی با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س)، ویژگی‌ها و سیره‌ بسیار ارزشمند ایشان گفت: آن حضرت در کل کائنات از منظر مجاهدت، تلاش در کسب درجات معنوی، نگاه ویژه‌ خداوند به ایشان به عنوان بنده‌ ای صالح ، مادری شایسته که بهترین انسان‌های روی زمین را تربیت کرده نمونه است.


رنجبر گفت: معلمان زن شاغل در مدارس با نیازهای ویژه تلاشگران بی ادعایی هستند که هر چه در توان دارند در جهت آموزش، پرورش استعدادها و ارتقای توانمندی های دانش آموزان به کار می گیرند.


رییس آموزش وپروش استثنایی استان تأکید کرد: هر مرد توانمندی در دامن پر مهر و پر عاطفه یک زن پرورش یافته است و زنان ایرانی با صمیمیت، صداقت ، صراحت و صلابت همواره مظهر صبوری بوده اند و این ویژگی ها فقط در مورد زنان جامعه ما صادق می باشد.


رنجبر با بیان این که بیشترین نقش تربیتی در کانون خانواده بر عهده مادران است، ابراز داشت: در واقع مادران معمار تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی در خانه، مدرسه و اجتماع هستند.


گفتنی است در این مراسم از کارکنان زن شاغل در اداره آموزش پرورش با نیازهای ویژه استان با اهدای لوح وهدیه تقدیر به عمل آمد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2539
کلمات کلیدی