• انتشار: 1398/09/16 - 14:13
  • تعداد بازدید: 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اردبیل

به مناسبت فرا رسیدن 12 آذرماه مصادف با سوم دسامبر که به عنوان روز جهانی معلولین

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل برگزار شد

2252.mp3 به مناسبت فرا رسیدن 12 آذرماه مصادف با سوم دسامبر که به عنوان روز جهانی معلولین

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان؛به مناسبت فرا رسیدن 12 آذرماه مصادف با سوم دسامبر که به عنوان روز جهانی معلولین نامیده شده ، این مراسم در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار گردید .




در این مراسم که با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با حضور میهمانان استان و شهرستان ، همکاران آموزش و پرورش استثنایی دانش آموزان و اولیای آنان برگزار شد ، اجرای برنامه های شاد ، مفرح و متنوع حال و هوای خاصی به سالن بخشیده و اشک های شادی و لبخندها را در چهره حاضرین در هم آمیخت .


در ابتدای مراسم پس از تلاوت قران توسط یکی از دانش آموزان روشندل و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ، مدیر کل کانون پرورش فکری و رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان طی سخنان کوتاهی با گرامیداشت این روز از کارهای انجام شده توسط این دو دستگاه برای دانش آموزان دارای معلولیت گفتند و نسبت به شناخت نیازهای آنان و اهتمام در رفع مشکلات تاکید کردند .


اجرای سرود توسط دانش آموزان روشندل با نماهنگ دلنشین پخش کلیپ از فعالیت های اداره و مدارس استثنایی ، داستان سرایی و اجرای نمایش توسط مربیان کانون ، انجام حرکات ورزشی و تجلیل از همکاران و دانش آموزان برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود که با استقبال همگان رو به رو گردید.



  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2252
کلمات کلیدی