• انتشار: 1402/02/13 - 07:31
  • تعداد بازدید: 449
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم؛دیدار صمیمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی قم با همکاران مدارس امید، جابر ١، جابر ٢، فاطمه الزهرا ١ و ابابصیر ٢

6800.mp3 به مناسبت گرامیداشت مقام معلم؛دیدار صمیمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی قم با همکاران مدارس امید، جابر ١، جابر ٢، فاطمه الزهرا ١ و ابابصیر ٢

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با گرامیداشت روز معلم، سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان قم و محمودی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی به همراه آقایان علیمرادی و ناظمی پور و خانمها موسوی، علوی، فلاح و ضیایی در مدارس استثنایی امید، جابر ١، جابر ٢، بلال حبشی، فاطمه الزهرا ١ و ابابصیر ٢ حضور یافتند و با همکاران این مدارس دیدار و گفتگو نمودند.
محمودی در حاشیه این بازدید ها ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت یاد و خاطره شهید مطهری به همکاران مدارس گفت: فداکاری معلمان آموزش و پرورش استثنایی وصف ناپذیر است و ما قدردان زحمات کلیه همکاران هستیم.
وی با اشاره به نقش تربیتی معلمان افزود: معلمی، ارزش بسیار والایی در نزد بزرگان دین ما دارد. پیشوایان دینی ما به هر شیوه ممکن، از معلمان و مقام پرارج آنان یاد کرده اند تا بدین وسیله، انسان ها را از مقام ارزشمند معلمان آگاه سازند.
لازم به ذکر است دیدار و گفتگو با معلمان و همکاران سایر مدارس استثنایی در طول هفته معلم نیز ادامه خواهد یافت

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6800
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید