• انتشار: 1402/04/25 - 05:31
  • تعداد بازدید: 346
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار مرد در کرمان آغاز شد

7206.mp3 بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار مرد در کرمان آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان محمود بنی اسد رئیس اداره آموزش و پرورش استان کرمان در نشست کمیته فنی مسابقات ورزشی کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور ضمن عرض خیر مقدم و خوشآمد گویی به اعضای تیم ها افزود: از تمامی امکانات دیار کریمان در راستای ایجاد خاطره ای ماندگار برای فرهنگیان استفاده شده است. 

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش ۱۰۰ ورزشکار در رشته های شودان( نابینایان)، شطرنج(ناشنوایان و جسمی حرکتی) و تنیس روی میز ( ناشنوایان و جسمی و حرکتی) از ۲۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

بنی اسد با اشاره به میزبانی استان کرمان از ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و ورزشی کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور در روز دوشنبه ۲۵ تیرماه جاری در محل گلزار بین المللی شهدای کرمان و جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات از ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه جاری در کرمان برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور ناظر وزارتی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، اعضای کمیته فنی و نماینده استان های شرکت کننده برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,کرمان
  • کد خبر : 7206
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید