• انتشار: 1399/04/16 - 10:49
  • تعداد بازدید: 901
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گلستان

بیش از 900 میلیون تومان جذب مشارکت های مردمی

عباس خانعلی رییس اداره آموزش و پرورش استان گفت : به همت فرهنگیان ، والدین و خیرین بیش از 900 میلیون تومان مشارکتهای مردمی در آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان جذب گردید .

3261.mp3 بیش از 900 میلیون تومان جذب مشارکت های مردمی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان عباس خانعلی رییس اداره آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت : به همت فرهنگیان ، والدین  و خیرین بیش از 900 میلیون تومان مشارکتهای مردمی در آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان جذب گردید . فرهنگیان بیش از 25 میلیون تومان مشارکت در بخش آموزش و پرورش استثنایی داشتند . مشارکت اولیا و خیرین در بخش سرویس ایاب و ذهاب 132 میلیون تومان می باشد . 113 میلیون تومان مشارکت نقدی وصول شده است . در بخش غیر نقدی حدود 476 میلیون تومان مشارکت جذب گردیده است .


وی افزود : در بخش تامین پوشاک شب عید دانش آموزان بی بضاعت 96 میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی داشته ایم . در ماه مبارک رمضان در رزمایش طرح کمک مومنانه به همت سپاه نینوا و بسیج سازندگی  گلستان 200 بسته غذایی بین دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت در سطح استان توزیع شده است .


 ایشان در پایان خاطر نشان نمود : قدر دان تلاشهای خیرین محترم هستیم و امیدواریم خداوند به ما توفیق بیشتری عطا بفرماید تا بتوانیم بهتر و شایسته تر به این فرشتگان زمینی خدمت کنیم .


 


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3261
کلمات کلیدی