• انتشار: 1399/04/11 - 10:58
  • تعداد بازدید: 638
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اصفهان

تامین نیروی آموزشی مدارس استثنایی در حال انجام است.

مهدی اکبری کارشناس مسوول آموزش اعلام کرد: تامین نیروی آموزشی مدارس استثنایی در حال انجام است.

3188.mp3 تامین نیروی آموزشی مدارس استثنایی در حال انجام است.

به گزارش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان ، مهدی اکبری ، کارشناس مسوول آموزش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت : این اداره ، در حوزه نیروی انسانی ، در حال پیگیری جذب نیروی انسانی آموزشی و توانبخشی مورد نیاز خود در سال تحصیلی 1400 - 1399 می باشد. اکبری افزود : با توجه به درخواست ادامه خدمت تعدادی از همکاران مشمول  بازنشستگی در سال تحصیلی آینده  ، حدود 100 نفر نیروی جدید آموزشی  برای سال تحصیلی جدید نیاز است. 
 کارشناس مسوول آموزش  خاطر نشان کرد : تعداد 41 نفر نیروی انسانی  دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان به اداره آموزش و پرورش  استثنایی معرفی شده اند که  به زودی در مناطق مختلف سازماندهی خواهند شد. همچنین در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که در سال قبل برگزار گردید تعداد 17 نفر جهت خدمت در مدارس استثنایی پذیرفته شده اند که در حال حاضر مراحل استخدام و  دوره های آموزشی بدو خدمت  را می گذرانند و اول مهر مشغول بکار خواهند شد.
 اکبری ضمن اشاره به کمبود نیرو در مدارس استثنایی  گفت : در حال رایزنی و مکاتبه با معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش هستیم تا در آزمون استخدامی آتی ، تعداد 40 نفر نیروی آموزشی  برای مدارس استثنایی استان در نظر گرفته شود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3188
کلمات کلیدی