• انتشار: 1402/02/06 - 10:40
  • تعداد بازدید: 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تبیین طرح تسهیل گران آموزشی خراسان جنوبی

6785.mp3 تبیین طرح تسهیل گران آموزشی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان جنوبی،ظهر امروز ماندگار رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با رئیس اداره بهزیستی و راهبران آموزشی و شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سربیشه دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار ماندگار رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ابتدا به توضیح و تبیین طرح تسهیلگران آموزشی پرداخت و سپس ضمن تشکر و ابراز خرسندی از ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی به دانش آموزان با نیاز ویژه آموزش و پرورش شهرستان سربیشه خاطرنشان کرد: همکاری دوجانبه و تعامل این دو اداره موجب بهره‌مندی از ظرفیت های موجود در این دو اداره می‌شود و می‌تواند گام‌های موثر و پایداری در توانمندی این گروه از جامعه هدف داشته باشد.
سپس عباسی معاون آموزشی آموزش و پرورش سربیشه گزارشی از حضور تسهیلگران آموزش بهزیستی در مراکز آموزشی دانش آموزان با نیاز ویژه ارائه نمود.
در ادامه کدخدایی رئیس اداره بهزیستی سربیشه بیان کرد: طرح تسهیلگران طرحی مشترک بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره بهزیستی به منظور تسهیل دستیابی به فرصت های آموزشی افراد دارای معلولیت ساکن در مناطق روستایی تدوین شده است.
حضور در جمع همکاران مرکز گلها و مرکز مشکلات ویژه یادگیری اندیشه از دیگر برنامه‌های امروز بود.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی
@skh_est

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6785
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید