• انتشار: 1398/03/20 - 09:58
  • تعداد بازدید: 523
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجليل از معلمان استثنايي آذربايجان شرقي با حضور معاون وزير و رييس سازمان پژوهش

در اولین همایش نقش آموزش و پرورش در عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان آذربايجان شرقي از همکاران نمونه حوزه استثنایی تجلیل شد.

1799.mp3 تجليل از معلمان استثنايي آذربايجان شرقي با حضور معاون وزير و رييس سازمان پژوهش

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در این همایش که با حضور معلمان و مدیران مدارس ، روسای نواحی و مناطق استان ، فرمانده سپاه عاشورا و مسئولین وزارت آموزش و پرورش کشور برگزار شد از سیمین یحیوی آذر مدیر آموزشگاه استثنایی منطقه مهربان و صمد قصابی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، تجلیل شد.


سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه اهداف نظام سلطه و دنیای استکبار ، جنگ با فرهنگ، روحیه ، فکر ، ارزشها و مبانی انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: انقلاب اسلامی ماهیتا یک انقلاب فرهنگی است و با اراده ها ، ارزشها و عزتها شکل گرفته است.


حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم ، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت تاکید کرد: هر اندازه همراه با دستگاههای فرهنگی کشور بویژه آموزش و پرورش همراه با نگاه مطرح شده در گام دوم همراه نباشیم و گام های عملی برنداریم قطعا به نتایج مورد انتظار نخواهیم رسید.


جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز افزود: تلاش شبانه روزی ما، قطره ای از دریای بیکران زحمات و خدمات معلمان عزیز را جبران نمی کند.


همچنین در این مراسم از کتاب مقالات ارسالی به دبیرخانه استانی همایش رونمایی شد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1799
کلمات کلیدی