• انتشار: 1398/06/23 - 15:54
  • تعداد بازدید: 467
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شهرتهران

تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی آموزش و پرورش استثنایی

طی مراسمی در سالن همایش های آموزش و پرورش منطقه 13 از برگزیدگان درس پژوهی آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران تجلیل به عمل آمد.

1983.mp3 تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی آموزش و پرورش استثنایی


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران؛ روز شنبه 9 شهریورماه 98 مراسم تجلیل از برگزیدگان درس پژوهی، با حضور رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، شکوهی مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش، دواری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، جمعی از مدیران مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران وآموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با حضور برگزیدگان درس پژوهی شهر تهران در سال تحصیلی 98-97، در سالن همایش های آموزش و پرورش منطقه 13 تهران برگزار شد.


در این مراسم، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن بیان تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع)، به اهمیت ویژه ی مقوله ی پژوهش و درس پژوهی اشاره نموده و خاطر نشان کرد، آنچه که موجبات ارتقاء پیمایش در عرصه ی علمی را در سطح مدارس و مراکز آموزشی رهنمون می سازد، تحقیق و پژوهش می باشد که مصداق بارز آن در این میدان، انجام فرآیند درس پژوهی ، توسط آموزگاران عزیز در سطوح مختلف است .


در ادامه ی مراسم، حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر نیز، دقت نظر و تسریع در پیمایش امر درس پژوهی را از همکاران حوزه آموزش در گستره ی ملی خواستار شد.


در پایان این مراسم، آیین تقدیر و تجلیل از 158 نفر از برگزیدگان مناطق 19 گانه و اداره آموزش استثنایی شهر تهران به عمل آمد. معصومه واحد مطلق، زهرا نبیونی، سمیه رجایی، شیرین مظلومی و زینب رستم منش از برگزیدگان درس پژوهی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1983
کلمات کلیدی