• انتشار: 1398/05/23 - 09:06
  • تعداد بازدید: 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خراسان رضوی

تجلیل از دانش آموزان آسیب دیده بینایی که در کنکور سراسری سال 98 افتخار آفریدند.

این جلسه با حضور مهدی قاسمی پور رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، جمعی از کارشناسان اداره، مدیریت و ناظر تلفیقی مدرسه تقوا برگزار شد.

1917.mp3 تجلیل از دانش آموزان آسیب دیده بینایی که در کنکور سراسری سال 98 افتخار آفریدند.


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی؛ در این دیدار دانش آموزان سحر سلیمانی نژاد، زهرا حسینی و فاطمه رضایی ضمن تشکر از مهدی قاسمی پور رییس اداره، نسرین خسروی و روشنک داودی مدیر و رابط تلفیقی مدرسه تقوا به دلیل ارائه برنامه ریزی های مدون قدردانی کردند. 


در ادامه مهدی قاسمی پور با تاکید بر نقش اراده و پشتکار فرد گفت: هرچند از تاثیر خانواده و گستره وسیعی از اطرافیان مانند دوستان، معلمان و نمی شود به سادگی گذشت اما خود فرد و میزان پشتکارش در دستیابی به هدف از همه عواملی که به آنها اشاره شد مهمتر است. 


قاسمی پور افزود : شما عزیزان الگوهای موفق برای دانش آموزان دیگر هستید که باید متناسب با اهداف معین گام بردارید چرا که افراد متناسب با اهداف مشخص شده موفق می شوند و برنامه ریزی، همت و پشتکار از معیارهای مهم رسیدن به اهداف است . 


وی از تلاش های کارشناسی نابینایان مقطع متوسطه اداره، مدیریت تقوا و ناظر تلفیقی مدرسه و همچنین اولیاء دانش آموزان که در جهت موفقیت بی نظیر ایشان  در کنکور سراسری تمامی همت خود را به کار گماردند قدردانی کرد.


شایان ذکر است سحر سلیمانی نژاد و زهرا حسینی دو دانش آموز آسیب دیده بینایی از مشهد موفق به کسب رتبه "۲۲" و" ۷۱" آزمون سراسری سال ۹۸ در رشته انسانی شدند.


 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1917
کلمات کلیدی