• انتشار: 1398/02/14 - 10:22
  • تعداد بازدید: 777
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رييس سازمان آموزش و پرورش استثنايي صورت گرفت

تجلیل از معلمان مدارس استثنایی گیلان

به مناسبت هفته معلم با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مسئولان آموزش و پرورش استان از 12 فرهنگی برگزیده و 64 همکار بازنشسته مدارس اسثنایی گیلان تقدیر شد.

1743.mp3 تجلیل از معلمان مدارس استثنایی گیلان

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، دكتر مجيد قدمي در اين مراسم با اشاره به اينكه زمان شناسی، آینده پژوهی، تنوع در آثار و مخاطب شناسی از ویژگی های سجایای شهید مطهری گفت: معلمی کار سختی است و کار مربیان در مدارس استثنایی سخت تر از مدارس عادی است و معلمان در مواجهه با دانش آموزان با هنرمندی و با ابزار مناسب مطالب را به دانش آموزان انتقال می دهند.


وی با اشاره به توجه ویژه دولت به مدارس استثنایی کشور گفت: در سال تحصیلی اخیر 900 میلیارد تومان برای تعلیم و تربیت این دانش آموزان صرف شده که بطور میانگین سرانه هر دانش آموز حدود 7 میلیون تومان است که ضروری است افزایش یابد.


محمد امجدي معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان هم در این آیین گفت: فرهنگیان اشاعه دهنده علم و دانایی در جامعه هستند و زمینه پیشرفتهای اقتصادی و اعتلای فرهنگ را فراهم می کنند.


وی به تجلیل از فرهنگیان برتر استان در هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: بر اساس شیوه نامه وزارتی،  تقدیر از معلمان فقط در یک هفته خلاصه نمی شود و در طول سال از زحمات فرهنگیان قدردانی می شود.


در این مراسم  چند سرود توسط دانش آموزان مدارس استثنایی اجرا شد و از 76 معلم شاغل و بازنشسته،  تجلیل شد.



  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1743
کلمات کلیدی