• انتشار: 1400/09/15 - 18:02
  • تعداد بازدید: 915
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

تحصیل ۳۲۰۰ دانش آموز استثنایی در گلستان/ ۲۵۷ تبلت نیاز است

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی، از تحصیل سه هزار و ۲۹۶ دانش آموز استثنایی در استان خبرداد و گفت: ۲۵۷ دانش آموز استثنایی گلستان نیازمند تبلت هستند.

5485.mp3 تحصیل ۳۲۰۰ دانش آموز استثنایی در گلستان/ ۲۵۷ تبلت نیاز است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان، عباس خانعلی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: ۵۷۶ نیرو آموزش و پرورش استثنایی در ۳۲ مدرسه اصلی و ۴۷ مدرسه ضمیمه مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان مجموع دانش آموزان استثنایی در استان را سه هزار و ۲۹۶ دانش آموز اعلام کرد که شامل ۵۶۴ دانش آموز تلفیقی، ۸۴۲ دانش آموز اختلالات یادگیری و هزار و ۸۸۸ دانش آموز هم در مراکز ویژه مشغول تحصیل هستند.

طیق گفته وی ۱۲ مرکز اختلالات یادگیری دولتی و هفت مرکز غیردولتی در استان وجود دارد.

خانعلی با اشاره به بازگشایی مدارس استثنایی از ابتدای سال با ملاحظات بهداشتی، گفت: ۸۵ درصد دانش آموزان به صورت حضوری و مابقی به صورت غیرحضوری آموزش را دریافت کردند.

رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تزریق واکسن کرونا، افزود: ۸۵۹ دانش آموز استثنایی در استان واجد شرایط واکسیناسیون هستند که از این تعداد ۲۳۱ نفر دوز اول و ۲۰۰ نفر هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا، بیش از یک میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان بابت تبلت دانش‌آموزان استثنایی هزینه شده است، افزود: ۶۲۲ تبلت نیاز دانش‌آموزان در سال گذشته بود که ۲۸ تبلت را نتوانستیم تهیه کنیم و، امسال هم ۲۲۹ تبلت نیاز دانش‌آموزان جدید است.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5485
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید