• انتشار: 1400/04/08 - 14:09
  • تعداد بازدید: 966
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی خبر داد؛

تداوم طرح مشاوره همتا در تعطیلات تابستان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از تداوم طرح مشاوره همتا در فصل تابستان خبر داد.

4751.mp3 تداوم طرح مشاوره همتا در تعطیلات تابستان

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان  آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی مرکزی، در سال تحصیلی جاری طرح مشاوره همتا و تدریس هر معلم در حضور معلمان هم پایه در بستر شاد به صورت مجازی در گروه مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان با اجرای ده تدریس اجرا گردید . در این طرح هرتدریس با حضورکارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش استثنایی، معلمان هم پایه و دیگر همکاران صورت می گرفت و پس از تدریس به نقد و بررسی نکات قوت و ضعف تدریس پرداخته می شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن قدردانی از شرکت کنندگان درطرح مشاوره همتا بیان کرد: علاوه بر اهمیت ویژه اجرای طرح مشاوره همتا و نقش این طرح در بالا بردن سطح کیفیت آموزشی، تبادل تجارب و ایجاد موقعیت های یاددهی و یادگیری لازمه طرح های سازمانی پیش رو و موفق می باشد.

"محمود عسکری" همچنین دانش افزایی همکاران آموزشی، رفع نواقص و اشکالات اجرایی تدریس ها و ارتقای مهارتهای حرفه ای در اجرای تدریس را از نتایج چنین طرح هایی برشمرد و بر تداوم اجرای آن تاکید کرد.

شایان ذکر است به دلیل استقبال همکاران از طرح مشاوره همتا،این طرح در تعطیلات تابستان نیز تداوم پیدا کرده و همکاران علاقمند جهت اجرای تدریس در هر یک حوزه های آموزشی ( پیش دبستان ، ابتدایی ، متوسطه و پیش حرفه ای)، تلفیقی و توانبخشی و مشاوره، می توانند از طریق تماس با اداره آموزش و پرورش استثنایی و هماهنگی با "گرجی" مجری طرح مشاوره همتا در این طرح ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که اجرای تدریس به دو طریق پخش زنده و اجرای آفلاین صورت می گیرد. همکاران داوطلب می توانند تدریس خود را به صورت لایو آموزشی 15 الی 20 دقیقه ای اجرا کنند و یا فیلم تدریس خود را جهت قراردادن در گروه مجموعه آموزش و پرورش استثنایی در سامانه شاد برای مجری طرح ارسال نمایند.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4751
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید