• انتشار: 1399/04/02 - 14:46
  • تعداد بازدید: 651
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سمنان

تشریح برنامه های جدید طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان برای شهرستان ها و مناطق

صبح امروز جلسه ویدئو کنفرانس سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی 400-99 با حضور روسا و مدیران محترم شهرستان ها و مناطق استان با هدف تشریح برنامه ها و استراتژی های طرح برگزار گردید.

3062.mp3 تشریح برنامه های جدید طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان برای شهرستان ها و مناطق

در این جلسه خانم حدادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران و روسای محترم در زمینه پیگیری برنامه های آموزشی دانش آموزان و ثبت نام نو آموزان پایه اول ابتدایی با توجه به شیوع ویروس کرونا بر لزوم آمادگی و تلاش مستمر و آگاهانه برای اجرای برنامه سنجش در سال تحصیلی آتی تاکید کرد.


وی همچنین خواستار نظارت و اطلاع رسانی گسترده ی مدیران مدارس در خصوص آگاه سازی والدین بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور بموقع و تک والدی در پایگاه های سنجش شدند.


 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص اعزام عوامل اجرایی به مناطق و روستاهای تحت پوشش، همکاری موثر در ایاب و ذهاب عوامل اجرایی پایگاه ها و لزوم انجام ضدعفونی مدارس، نظافت و برنامه ریزی برای تهویه مناسب پایگاه های سنجش را خواستار شد.


در ادامه این جلسه خانم دکتر امینیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و دبیراجرایی طرح به تشریح تغییرات و برنامه ریزی های انجام شده بمنظور پیشگیری از تردد های غیر ضروری و ازدحام جمعیت در پایگاه های استان پرداخت.


وی افزود : تمام معاینات و ارزیابی های لازم مانند سال گذشته در پایگاه ها انجام گردیده و ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی ، دیرآموز و تست مجدد نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد.


در پایان این جلسه نیز به سوالات و پرسش های مدیران و روسای محترم پاسخ داده شد.





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3062
کلمات کلیدی