• انتشار: 1398/06/31 - 11:58
  • تعداد بازدید: 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

تشکیل جلسه شورای انجمن مدیران استثنایی

خوشبخت رئیس اداره استثنایی، تعهد و تجارب ارزشمند شورای انجمن مدارس استثنایی استان در راه تحقق برنامه جامع مشارکت نهاد خانواده را در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحسین کرد.

2010.mp3 تشکیل جلسه شورای انجمن مدیران استثنایی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی، ششمین جلسه شورای انجمن مدیران استثنایی با حضور رئیس و اعضای شورا در محل اداره استثنایی با چهار دستور جلسه از پیش تعیین شده در آستانه بازگشایی مدارس تشکیل شد.


خوشبخت ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و تشکر از حضور منظم و فعال شورای انجمن مدارس استثنایی، از فعالیت بسیار مطلوب این شورا ابراز خرسندی نمود.


وی تعهد و تجارب ارزشمند شورای انجمن مدارس استثنایی استان در راه تحقق برنامه جامع مشارکت نهاد خانواده را در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یادآور شد و بر همت همگانی برای اجرای پروژه مهر امسال تاکید کرد.


در این جلسه در خصوص اتخاذ شیوه های مناسب در مورد حضور موثر شورا در آستانه بازگشایی مدارس در زمینه بهره مندی دانش آموزان از ارتقاء خدمات حمل و نقل و امکانات پرورشی، توسعه کلاس های آموزش خانواده و انجام انتخابات انجمن اولیاء و مربیان در مدارس و اطلاع رسانی به مدیران مدارس در این زمینه بحث شد.


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورا در زمینه برنامه ریزی به منظور برگزاری مطلوب هفته پیوند اولیاء و مربیان و بهداشت روان با تبیین جایگاه خانواده کودکان با نیازهای ویژه با همکاری مدیران و مشاوران مدارس، تنظیم عناوین و شناسایی نیازهای مدارس لازم التوجه در قالب برنامه سالانه شورا و ارائه پیشنهادات لازم به بحث و تبادل نظر پرداختند.


همچنین فراهم نمودن زمینه های همکاری شورای انجمن مدارس با انجمن همیار به منظور تقویت فعالیت های انجمن ها و اعلام مصوبات متقاضی در شورا در قالب بخشنامه جهت اجرایی شدن در مدارس استثنایی و ارزیابی از عملکرد مدارس جزو دیگر مصوبات این هم اندیشی بود.


گفتنی است گرامیداشت روز ناشنوایان، روز عصای سفید و روز کودک نیز از جمله برنامه هایی است که در مهرماه سال جاری با همکاری شورای انجمن استان در مدارس مربوطه انجام خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2010
کلمات کلیدی