• انتشار: 1398/12/17 - 10:07
  • تعداد بازدید: 476
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سمنان

تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان

برای پیشبرد برنامه های آموزشی و افزایش آموزش های بهداشتی دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان، ستاد مبارزه با ویروس کرونا در محل اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تشکیل شد.

2626.mp3 تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، صبح امروز و در محل اداره آموزش و پرورش استثنایی استان جلسه ی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و بهداشتی دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد.


منیره امینیان توانمندسازی دانش‌آموزان و کادر آموزشی را برای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی با هدف انتقال مفاهیم اصول بهداشت فردی و توصیه‌های پیشگیرانه در قالب محتواهای آموزشی دیداری و شنیداری برای دانش‌آموزان و کارکنان در استان ضروری است.


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با توجه به بخشنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص اهمیت راه‌اندازی ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان تصریح کرد: در این فرآیند آموزشی بهداشت فردی و  نحوه شستن دست، استفاده از دستمال و ماسک در مواقع عطسه و سرفه کردن و قرار نگرفتن در کنار فرد بیمار را به عنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده از سرایت این ویروس به دانش آموزان در حوزه ی بهداشت دانست و بر انتقال محتوای آموزشی در فضای مجازی تاکید کرد.


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: استفاده از سطل زباله دردار مجهز به کیسه زباله ، استفاده از مایع ضد عفونی کننده برای ضدعفونی کردن تجهیزات و فضاها و وسایل عمومی به ویژه سرویس‌های بهداشتی و فضای فیزیکی مدارس باید مورد تاکید قرار گیرد .


منیره امینیان در خصوص آموزش از راه دور دانش آموزان تصریح کرد: مدیران و معلمان باید هر روز وضعیت آموزشی دانش‌آموزان را بررسی و کنترل کنند.


وی در پایان این جلسه نظارت هر چه بیشتر بر روند آموزش و سلامت دانش آموزان با نیازهای ویژه ی استان را از اولویت های کاری این اداره اظهار کرد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2626
کلمات کلیدی