• انتشار: 1401/04/06 - 09:54
  • تعداد بازدید: 819
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
علی ممبینی در جلسه شورای اداری عنوان کرد:

تعامل و تفاهم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد/‌سازماندهی دقیق و منظم مدارس در اولویت باشد/دانش‌‌آموزان‌نخبه معرفی وحمایت شوند

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با حضور کلیه همکاران اداری در سالن اجتماعات این اداره و با تلاوتی آیاتی از قرآن مجید آغاز گردید.

6242.mp3 تعامل و تفاهم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد/‌سازماندهی دقیق و منظم مدارس در اولویت باشد/دانش‌‌آموزان‌نخبه معرفی وحمایت شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، علی ممبینی ریاست آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در ابتدای این جلسه طی سخنانی به سیاست گذاری جدید سازمان آموزش و پرورش‌استثنایی بر مسیر تحول در امور اشاره کرد و‌گفت: پیش سازماندهی مدارس استثنایی در روزهای‌ پیش رو آغاز و با دقت‌و نظم ادامه خواهد یافت.

ممبینی در ادامه این جلسه با تشکر از زحمات همکاران به نظم در کارگروهی و رعایت سلسه مراتب اداری تاکید کرد و تفاهم و تعامل با دستگاههای مختلف از جمله بهزیستی، فنی حرفه ای ، علوم پزشکی و..... را از اولویت کارهای پیش رو برشمرد.

ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در ادامه بر پوشش تحصیلی کلیه دانش آموزان تاکید کرد و افزود: شناسایی دانش آموزان نخبه و‌ حمایت از آنان برنامه ریزی و پیگیری شود و با تعامل با مدیران مدارس، دانش‌آموزان جا مانده از تحصیل و ترک تحصیل به مسیر آموزش بازگردند.

در پایان جلسه‌ نیز ضمن بررسی نظرات همکاران ، ممبینی اظهار امیدواری نمود با اجرای دقیق امور اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان روز به روز به موفقیت و تکامل برسد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6242
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید