• انتشار: 1400/12/22 - 08:56
  • تعداد بازدید: 1158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی خبر داد:

تعویض و تعمیر کف پوش های سالن های ورزشی در راستای اجرای برنامه سوم بسته تحولی مدرسه انطباقی

در راستای برنامه سوم بسته تحولی مدرسه انطباقی با موضـوع طراحی، ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه، آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی اقدام به تعویض و تعمیر کف پوش های سالن های ورزشی نمود.

5819.mp3 تعویض و تعمیر کف پوش های سالن های ورزشی در راستای اجرای برنامه سوم بسته تحولی مدرسه انطباقی

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، مهدی قاسمی پور رییس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت بسته های تحولی مدرسه انطباقی، مداخلات بهنگام طلایی و توسعه مشارکت ها، در اجرایی سازی سند تحول بنیادین گفت: یکی از اهداف فعالیت های ورزشی در سند تحول بنیادین که در مرحله نخست اهمیت نیز قرار دارد، این است که ورزش به منظور نشاط و ارتقا سلامت جسمانی، روحی و روانی کارکنان و دانش آموزان  طراحی و در نظر گرفته شود. 

قاسمی پور با بیان اینکه برنامه سوم بسته تحولی مدرسه انطباقی، مناسب سازی فضا و تجهیزات است بیان داشت: به همین منظور و در اولین اقدام با استعانت از الطاف الهی کف پوش سالن ورزشی تبسم بطور کامل تعوض شد و کف پوش سالن ورزشی شادروان حمیدی(سوم شعبان سماره ۲) نیز در دست اقدام است.  

وی در پایان خاطر نشان‌کرد: انشاالله تا پایان سال جاری نیز ۵۰ درصد از کف پوش سالن ورزشی حمیدی  تعویض می گردد و نسبت به تعمیر سایر سالن ها نیز در سال آینده اقدام خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5819
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید