• انتشار: 1397/06/11 - 10:06
  • تعداد بازدید: 434
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تفاهم نامه سازمان استثنایی کشور و وزارت تعاون با حضور مسئولان در مازندران بررسي شد

نشست مشترک مسئولین اداره کل تعاون و کار و امور اجتماعی مازندران پیرامون تفاهم منعقد شده سازمان استثنایی کشور با وزارت تعاون برگزار شد.

1205.mp3 تفاهم نامه سازمان استثنایی کشور و وزارت تعاون با حضور مسئولان در مازندران بررسي شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، تفاهم نامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و وزارت تعاون و کار و امور اجتماعی بر کمک به تشکیل تعاونی های دانش آموزی منجر به اشتغال و درآمد زایی تاكيد دارد كه به همين منظور نشست مشترکي در دفتر ریيس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران برگزار شد.


سید حسین قاسمی در اين نشست ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از حضور مسئولین اداره تعاون کار و امور اجتماعی استان در اهمیت  این نشست و تفاهم کاری منعقد شده بین سازمان استثنایی کشور و وزارت تعاون  مباحثی را مطرح كرد.


وی در ادامه به معرفی آموزش و پرورش استثنایی و رشته های تحصیلی دانش آموزان در مراکز استثنایی پرداخت و عنوان داشت: در مازندران 16 هنرستان با نیازهای ویژه  داریم که هر ساله حدود 150 دانش آموز  در رشته های  چوب ،  کابینت سازی ، برق ساختمان  ، تصویر سازی رایانه ، نقاشی ، خیاطی ، باغبانی ، درودگری و....  با مهارت های نسبی  فارغ التحصیل می شوند .


در  ادامه این نشست مشترک کارشناسان به معرفی و شرح وظایف سازمانی پرداخته و سپس در خصوص چگونگی تشکیل تعاونی های دانش آموزی و فارغ التحصیلان مراکز استثنایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


در انتها  علیزاده معاون اداره تعاون و کار و امور اجتماعی استان، آمادگی این اداره را  جهت تشکیل تعاونی ها و هماهنگی  سازمانی با دستگاه های مرتبط اعم از صنعت صنایع دستی گردشگری کشاورزی برای کمک به تشکیل تعاونی های اشتغال دانش آموزان با نیازهای ویژه اعلام داشت.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1205
کلمات کلیدی