• انتشار: 1399/04/04 - 12:53
  • تعداد بازدید: 748
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرتهران

تقدیر از دانش آموزان مقام آور در مسابقات استانی فرهنگی، هنری و ورزشی

شهناز کریمی تصریح کرد در راستای تکریم و تقویت علاقه و مهارت های فردی و اجتماعی برجسته دانش آموزان با نیازهای ویژه از مقام آوران مسابقات استانی فرهنگی ،هنری و ورزشی تقدیر خواهد شد.

3121.mp3 تقدیر از دانش آموزان مقام آور در مسابقات استانی فرهنگی، هنری و ورزشی
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،کریمی با بیان این موضوع افزود:برخی از مسابقات فرهنگی،هنری و ورزشی در زمان حضور دانش آموزان در مدارس برگزار گردیدو بخشی از این مسابقات نیز به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار شد و به امید خدا از کلیه دانش آموزانی که در مسابقات و جشنواره ها شرکت و حائز رتبه برتر شدند با هدایای نقدی و غیر نقدی و لوح سپاس تقدیر خواهد شد.


رئیس اداره استثنایی شهر تهران تصریح کرد هدایای نقدی 279 دانش آموز حائز رتبه برتر در مسابقات فرهنگی هنری(سرود و نمایش) و همچنین هدایای نقدی مسابقات ورزشی برگزار شده در دوران قبل از کرونا آماده توزیع بوده و هدایای جشنواره ها و پویش های مجازی و همچنین مسابقات مشکات"قرآن ،عترت و نماز ،نیز پس از اعلام اسامی برگزیدگان اهداء خواهد شد.

کریمی افزود: بی شک در تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه و کسب مقام در مسابقات توسط این عزیزان، تلاش و خدمات ارزشمند همکاران در مدارس استثنایی نیز مورد توجه بوده و قابل تقدیر است و ان شالله محقق خواهیم کرد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3121
کلمات کلیدی