• انتشار: 1400/07/07 - 09:43
  • تعداد بازدید: 1401
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از همکار ناشنوا به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان در اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران

مراسم تجلیل وتقدیر از همکار ناشنوا به مناسبت روز جهانی ناشنوایان برگزار شد.

5167.mp3 تقدیر از همکار ناشنوا به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان در اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران

به گزارش روابط عمومی  و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران، به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، مراسم تجلیل از آقای سیدابوالقاسم مظفری همکار ناشنوای اداره آموزش وپرورش با حضور دکتر دژن رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی ،آقای قاسمی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل شهرستانهای استان تهران وهمکاران واحد آسیب اجتماعی برگزار شد.

دکتر دژن رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی ، ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات این عزیز قدردانی نمود.

وی گفت :30سپتامبر مصادف با ۸ مهر ماه روز جهانی ناشنوایان و کم شنوایان است آنان  اگر چه از نعمت شنوایی محرومند ولی خلاقیت‌ها و توانمندی‌های ادراکی و فرهنگی منحصر به فرد باعث شده است از آزمونی که خداوند در برابر آنها قرار داده است سربلند بیرون بیایند. 

آنان صدای خدا را در گوش هایشان می شنوند و برای جامعه حرفهایی برای گفتن دارند.

 روز ناشنوایان یاد آور آموزه ها و تلاشهای بنیان‌گذار نخستین کودکستان و مدرسه ناشنوایان ایران جبار باغچه بان است، معلم دنیای سکوتی که در عمق خنده های  بی صدا  آهنگ کلام را به افق می رساند.

هفته اول مهر ماه به نام انسان های توانمند کم شنوا و ناشنوا نام گذاری شده است. هدف از این نام گذاری، ارتقای فرهنگ ارتباط با ناشنوایان، دانسته هایی از زبان اشاره و آگاهی سیاست مداران و همچنین عموم مردم از مشکلاتی است که این قشر با آن رو به رو هستند. یکی از نیازهای اساسی این افراد آموزش است که با توجه به شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی شده است و جهت ارتقاء بخشیدن به کیفیت آموزش، نیاز به تعامل و همکاری آموزش و پرورش استثنایی و دیگر نهادها از جمله صدا و سیما دارد.

 اینجانب روز جهانی ناشنوایان را  به تمامی ناشنوایان و کم شنوایان عزیز، خانواده محترم آنان و  همکاران تبریک و تهنیت می گویم امیدوارم در راستای تحقق شعار "زبان اشاره، حق همه ناشنوایان"  شاهد حضورموثر و موفقیتها ی این عزیزان  بیش از پیش در جامعه باشیم.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5167
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید