• انتشار: 1401/02/20 - 11:10
  • تعداد بازدید: 725
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع همکاران مدرسه استثنایی ذوالفقاری اهواز و همکاران اداری گفت:

تلاش های اداره آموزش و پرورش استثنایی ستودنی است/ همکاران آموزش و پرورش استثنایی با فداکاری تدریس می کنند می کنن

حمیدی نژاد سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان به همراه خلیلی ریاست اداره ارزیابی عملکرد و ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی و تقی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در مدرسه استثنایی ذوالفقاری اهواز برگزار شد، حضور یافتند.

6000.mp3 تلاش های اداره آموزش و پرورش استثنایی ستودنی است/ همکاران آموزش و پرورش استثنایی با فداکاری تدریس می کنند می کنن

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، در ابتدای جلسه علی ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان طی سخنانی به نقش و جایگاه معلمی در آیات و روایات قرآن کریم پرداخت، وی معلمین استثنایی را معلمین فداکار دانست که با قلبشان به آموزش می پردازند و عاشقانه و صادقانه به دانش آموزان استثنایی خدمت می‌کنند و خدمات این همکاران را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

ممبینی  در ادامه به ارائه گزارش عملکرد این  اداره در خصوص توسعه پوشش تحصیلی،  پرداخت بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه ایاب ذهاب تا پایان سال تحصیلی جاری و پرداخت بیش از ۵۰ میلیارد ریال خدمات حمایتی درمانی و دارویی به دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

 در ادامه حمیدی نژاد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن قدردانی از زحمات اداره آموزش و پرورش استثنایی در توسعه عدالت آموزشی و خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه گفت: فداکاری معلمان آموزش و پرورش استثنایی ستودنی است  و خداوند متعال برکات این خدمت را در زندگی همکاران جاری می کند.

وی ضمن تبریک هفته مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری افزود: باید سعی کنیم یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بداریم و همگی در خدمت به معلمان کوشا باشیم.

سر پرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه با تمجید از توانایی های مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه از همکاری همه جانبه در خدمت به این دانش آموزان خبر داد.

 در پایان این مراسم صمیمانه  به مناسبت هفته معلم به همکاران مدرسه استثنایی ذوالفقاری لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6000
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید