• انتشار: 1399/04/02 - 08:20
  • تعداد بازدید: 593
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
اصفهان

ثبت سفارش کتب 99درصد از دانش آموزان با نیاز های ویژه میان پایه در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

ثبت سفارش 99 درصد از دانش آموزان با نیازهای ویژه (میان پایه) در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام شده است.

3032.mp3 ثبت سفارش کتب 99درصد از دانش آموزان با نیاز های ویژه میان پایه در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

به گزارش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان ، حسن صالحی کارشناس امور فرهنگی و مسوول امور کتب ، ضمن اعلام این خبر افزود : بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام کتب  دانش آموزان میان پایه از ۲۳ فروردین لغایت ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ بوده که در این بازه زمانی  مدیران مدارس استثنایی  یا دانش‌آموزان و اولیاء باید نسبت به ثبت نام درخواست می کردند.


 کارشناس امور فرهنگی اضافه کرد : به توجه  تقویم زمان بندی و شیوه ثبت سفارش از ۲۳ فروردین ماه لغایت ۲۳ خرداد ماه مدیران مدارس استثنایی  یا دانش آموزان با مراجعه به آدرس www.irtextbook.ir ثبت درخواست انجام دادند که 99درصد از دانش آموزان میان پایه استان ثبت کتب نموده اند.


 صالحی ضمن قدردانی از تلاش‌هایی که تا کنون در فرآیند ثبت سفارش  توسط مدیران مدارس استثنایی  صورت پذیرفته ، خاطر نشان کرد : امسال فرآیند ثبت سفارش کتب درسی در تمامی پایه های تحصیلی توسط  مدیران مدارس ،دانش‌آموزان و اولیا صورت پذیرفت و بدین ترتیب در نخستین روز از مهرماه ۹۹، کتب درسی توسط مدیران مدارس در اختیار دانش‌آموزان قرارخواهد گرفت.


مسوول امور کتب ،در خصوص احتمال تغییر مدرسه، شهر یا استان محل سکونت دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده  ویا دانش آموزان جهشی و یا تکرار پایه ، گفت : این افراد نیز باید در این بازه زمانی دو ماهه نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کرده باشند.  به همین ترتیب در صورت تغییر مدرسه یا جابجایی درون استانی، اطلاعات ثبت شده دانش‌آموز نیاز به ویرایش نداشته و کتب در مدرسه جدید تحویل داده خواهد شد؛ اما اگر جابجایی از استان به استان دیگری باشد و یا تغیراتی در پایه تحصیلی  دانش آموزان به وجود آید  لازم است  مدیران محترم در مدت اصلاح سفارش که از ۱۷ تیرماه آغاز خواهد شد نسبت به ویرایش اطلاعات در سامانه کتب اقدام نمایند.


وی در خصوص زمان ثبت سفارش کتب درسی ویژه دانش‌آموزان ورودی پایه های تحصیلی ، افزود : دانش‌آموزان ورودی مقاطع محتلف تحصیلی شامل پایه  های آمادگی مقدماتی ،اول ابتدایی، هفتم پیش حرفه ای  و دهم حرفه ای ،  با توجه به این که مدرسه محل تحصیلشان در سال آینده همچنان مشخص نیست، می توانند پس از ثبت‌نام در مدرسه جدید، از تاریخ 08/۰۴/99نسبت به ثبت‌ سفارش کتب درسی در همین سامانه اقدام نمایند.


صالحی  تاکید کرد : سعی می کنیم تا  کتاب‌ها به موقع به دست دانش‌آموزان برسد ونگرانی  برای مدیران  خانواده ها و دانش‌آموزان وجود نداشته باشد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3032
کلمات کلیدی