• انتشار: 1398/10/28 - 08:42
  • تعداد بازدید: 811
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هرمزگان

جشنواره الگوهای برتر یاددهی:

مراسم تجلیل از برترین های جشنواره الگوهای برتر یاددهی - یادگیری آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان سال تحصیلی 98-97 برگزار شد.

2430.mp3 جشنواره الگوهای برتر یاددهی:

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان در این مراسم ابتدا شهباز بارانی بنوئی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن عرض خیر مقدم در خصوص نحوه اجرای کارگاه ها جشنواره و نیز نحوه اجرای آن توضیحاتی دادند و خاطر نشان کردند در سال تحصیلی جدید نیز شاهد شرکت هر چه بیشتر همکاران در این جشنواره باشیم .


سپس آقای خوشبخت معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح اهداف کوتاه مدت و بلند مدت جشنواره پرداخته و تشکر از همه فعالین در جشنواره اظهار امیدواری کردند که مفاهیم و تحقیقات انجام شده در این جشنوراه بتواند مورد استفاده سایر مدارس قرار گیرد.در این مراسم که آقای بیت الهی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند بر سختی کار معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه تاکید کرده و عنوان کردند و از همه معلمان شاغل در این تشکر نمودند. در پایان از 32 نفر از معلمان استثنایی که سال تحصیلی 97-98 از بین 75 شرکت کننده در جشنواره الگوهای برتر یاددهی- یادگیری حائز رتبه شده بودند با لوح تقدیر قدردانی شد.






  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2430
کلمات کلیدی