• انتشار: 1399/01/18 - 11:08
  • تعداد بازدید: 562
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مازندران

جشنواره مجازی الگوهای برتر یاددهی و یادگیری

جشنواره مجازی الگوهای برتر یاددهی و یادگیری ویژه معلمین مراکز استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مازندران برگزار می گردد.

2698.mp3 جشنواره مجازی الگوهای برتر یاددهی و یادگیری

 به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با توجه وضعیت به جود آمده بدلیل شیوع بیماری کرونا و  تعطیلی مدارس و در راستای اجرای شیوه نامه الگوهای برتر یاددهی و یادگیری،، توجه مدیران و سایر کارکنان مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری را به موارد زیر جلب می نماید:

 -1
اجرای جشنواره الگوهای برتر یاددهی و یادگیری به قوت خود باقی بوده و شکل اجرا به صورت مجازی خواهد بود. لذا همکاران محترم(کسانی که قبلا اعلام آمادگی و ارسال طرح داشتند و کسانی که هم اکنون تمایل به شرکت دارند) می توانند در گروه های مختلف و موضوعات گوناگون ذکر شده در شیوه نامه در جشنواره شرکت و فعالیت نمایند.



 -2نظر به عدم امکان اجرای تدریس با حضور دانش آموز، شرکت کنندگان باید تدریس خود را بدون حضور دانش آموز انجام داده و از تدریس فیلمبرداری نمایند. فیلمبرداری با گوشی همراه با رعایت اصول فیلمبرداری انجام گردد.



 -3تدریس و فیلمبرداری می تواند یا در منزل انجام گیرد و یا در مدرسه.



 -4زمان تدریس در حداقل 10دقیقه و حداکثر 20 دقیقه می باشد.



 -5حجم فیلم حداکثر 20 مگابایت باشد. چنانچه فیلم تهیه شده دارای حجم بالاتری باشد، ابتدا با نرم افزارهای کاهنده، حجم فیلم کاهش داده شود و سپس ارسال گردد.



 -6موضوعات تدریس صرفا بر اساس موضوعات اعلام شده در شیوه نامه باشد. (انتخاب موضوع خارج از شیوه نامه ، با نظر کارشناسی مربوطه در اداره آموزش و پرورش استثنایی امکانپذیر می باشد.(



 -7تدریس به صورت کامل از ابتدا تا انتها باشد و صرفا به بخش کوچکی از ارایه درس متمرکز نشود. مثلا به همراه ارایه درس، ارزشیابی تشخیصی، تکوینی، پایانی، ارایه تکلیف و فعالیت در منزل نیز ارایه شود.



 -8به همراه هر فیلم تدریس، طراحی آموزشی نیز تهیه و ارسال شود.



 -9در تدریس و فعالیت ها، ویژگی های دانش آموزان و معلولیت نیز در نظر گرفته شود



 -10هر مدرس می تواند از یک نفر به عنوان نیروی کمکی استفاده نماید(فرد کمکی می تواند یک همکار یا فرزند خودش باشد(



 -11 در تدریس از رسانه های مختلف استفاده شود و ابتکار و خلاقیت در تدریس، مشهود باشد




**********************


یادآوری

تمامی تدریس های دریافتی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد و رتبه های برتر استانی مشخص و اعلام می گردد.
به تمامی شرکت کنندگان تقدیرنامه اهدا می گردد.
به حائزین رتبه های استانی هدایای نقدی و تقدیرنامه اهدا خواهد شد


 


**********************

 *
حداکثر زمان ارسال آثار شرکت کنندگان، بیستم اردیبهشت می باشد.



 *              ارسال آثار از طریق پیام رسان های مختلف که برای هر فرد مقدور هست،         یا  ایمیل و یا  از طریق ارسال انجام پذیردcd 



  در صورت هر گونه سوال یا ابهام، با دبیر اجرایی جشنواره، آقای محسنی(کارشناس آموزش دانش آموزان کم توان ذهنی) یاآقای جعفری(معاون اداره) تماس گرفته شود.





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2698
کلمات کلیدی