• انتشار: 1396/12/27 - 13:44
  • تعداد بازدید: 436
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای تربیت بدنی استثنایی استان همدان با حضور مديركل آموزش و پرورش برگزار شد

جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش استثنایی استان همدان با دستور کار مسابقات ورزشي استانی دانش آموزان و كاركنان، كانون هاي ورزشي، آماده سازي تيم ها و اعزام آنان به مسابقات كشوري تشکیل شد.

841.mp3 جلسه شورای تربیت بدنی استثنایی استان همدان با حضور مديركل آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، این جلسه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین، نماینده اداره فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری، رئیس و کارشناسان اداره آموزش و وپرورش استثنایی استان و نمایندگان انجمن های ورزشی دانش آموزان استثنایی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد.



 


در ابتداي جلسه محمد پورداود مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران آموزش وپرورش استثنایی به اهداف سند تحول بنیادین اشاره كرد و گفت: در این سند بر نقش تربیت بدنی در آموزش و پرورش و همچنین آموزش و پرورش استثنایی تاکید شده است، برهمین اساس لزوم برگزاری مسابقات دانش آموزان با نیاز های ویژه در بهترین شکل مد نظر است.


پروين قربانيان ، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان نيز با اشاره به ضرورت و جایگاه تربیت بدنی و ورزش و نقش بارز آن در حفظ و تامین سلامت دانش آموزان با نیاز های ویژه، افزایش سطح آمادگی جسمانی و نیز پیشگیری از تشدید معلولیت ها به ارائه گزارشی از فعالیت انجام شده و نیاز های آموزش و پرورش استثنایی در زمینه مسایل ورزشی پرداخت.


قربانیان افزود: به منظور ارتقا کیفت اعزام های دانش آموزی و برگزاری مسابقات استانی حمایت ها و کمک های مسئولین را نیاز داریم.


همچنین در این جلسه احمدیان رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین ضمن تاکید بر تعامل سازنده با آموزش و پرورش استثنایی در خصوص ورزش افراد با نیاز های ویژه گفت: ورزش باعث خودباوری ، توانمند سازی و افزایش امید به آینده در بین افراد با نباز های ویژه می شود و آنان را از گنج خانه به سکوهای موفقیت هدایت می کند


در پایان جلسه اعضا حاضر به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و راهکار های پیشنهادی را مطرح كردند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 841
کلمات کلیدی