• انتشار: 1398/12/20 - 09:29
  • تعداد بازدید: 495
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمان

جلسه مدیران مدارس استثنایی استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد

جلسه مدیران مدارس استثنایی استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس جهت ارائه راهکار های آموزش مجازی در شرایط تعطیلی کرونا برگزارشد.

2643.mp3 جلسه مدیران مدارس استثنایی استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان:


مهران باهری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در این جلسه گفت: شعار ما در آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در شرایط تعطیلی مداس «در مدارس با نیاز های ویژه عشق می کاریم و خود باوری برداشت می کنیم» است که خوشبختانه در استان کرمانی به خوبی و اثر بخش در حال اجرا است.


وی ضمن تقدیر و تشکر از همت و خدمات ارزنده همکاران در مدارس استثنایی خاطر نشان کرد: بحران ایجاد شده از اپیدمی ویروس کرونا را در آموزش و پرورش استثنایی با همت و ایثارگری همکارانمان در مدارس به فرصت تبدیل خواهیم کرد.


وی از ارسال درسنامه های آموزشی به دانش آموزان مناطق دوردست استان خبر داد و گفت: شاید از لحاظ فیزیکی مدارس استثنایی تعطیل شده اند اما آموزش و توان بخشی در مدارس استثنایی با جدیت تمام در حال پیگیری و اجراست و بر اساس نظرسنجی از بعضی اولیا و همکاران رضایت حداکثری در این زمینه وجود دارد.


باهری از برگزاری کلاس های آموزشی مجازی ویژه دانش آموزان استثنایی در گروه های مختلف نیز خبر داد و تاکید کرد: مدیران مدارس فعالیت های انجام شده در حوزه آموزش مجازی را در سامانه نظارتی مدارس ثبت نمایند.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از واریز سرانه بهداشتی به مدارس توسط اداره کل آموزش و پروشر استان خبر داد و تاکید کرد: ضد عفونی مدارس در شرایط کنونی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پیشگیری از کرونا در مدارس است.


مهران باهری از جشنواره های عکس ماندگار و آموزش مجازی و آموزش الکترونیکی ویژه معلمان مئدارس استثنایی و اولیا دانش آموزان استثنایی خبر داد و افزود: دستورالعمل این جشنواره ها به زودی به مدارس استان ارسال خواهد شد.


وی در جلسه ای دیگر که با مدیران مراکز مشکلات ویژه یادگیری برگزار شد از مراکز مشکلات ویژه یادگیری به عنوان مغز متفکر آموزش ابتدایی نام برد و از خدمات ارزنده همکاران این مراکز در آموزش مجازی تقدیر و تشکر کرد.


باهری افزود: تمامی آثار و محتوا های تولیدی توسط همکاران مراکز مشکلات ویژه یادگیری از طریق معاونت آموزش ابتدایی اداره کل به دانش آموزان دوره ابتدایی سراسر استان ارسال می گردد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2643
کلمات کلیدی