• انتشار: 1397/12/05 - 10:02
  • تعداد بازدید: 551
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه مسئولان استان قزوين به منظور تسهیل در فرایند محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

جلسه مشترک مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین به منظور تسهیل در فرایند محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی برگزار شد.

1581.mp3 جلسه مسئولان استان قزوين به منظور تسهیل در فرایند محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی


به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، به منظور بررسی وضعیت بیمه ای نیروهای آموزش و پرورش استثنایی مشمول بیمه تأمین اجتماعی و تسریع در فرایند احتساب سنوات ارفاقی دوران خدمت و محاسبه سنوات دوران تحصیل تربیت معلم و دانشسرای مقدماتی ، جلسه مشترکی با حضور نصیری مدیرکل تأمین اجتماعی ، شکراوی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ، احمدی مسئول آموزش و پرورش استثنایی ، بابایی معاون اداره و کارشناسان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.


شکراوی با اشاره به سختی کار مضاعف معلمان مدارس استثنایی و تلاش ایثارگونه این معلمان در آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه ، بر لزوم توجه مسئولین در مرتفع نمودن مشکلات آنان به ویژه تسهیل فرایند بازنشستگی تأکید نمودند.


در ادامه مسئولین آموزش و پرورش استثنایی با طرح موضوعات بیمه ای قریب به 100 نفر از معلمان مدارس استثنایی ، و با اشاره به ابلاغ سازمان مرکزی تأمین اجتماعی به ادارات کل تأمین اجتماعی استان ها مبنی بر پذیرش سنوات ارفاقی ، خواستار تسریع در تحقق آن و نیز پذیرش سنوات دوران تحصیل 2 ساله تربیت معلم و 4 ساله دانشسرای مقدماتی با استناد به ماده 7 آئین نامه اجرایی قانون متعهدین خدمت شدند.


نصیری مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن ارج نهادن به جایگاه فرهنگیان به ویژه معلمان سخت کوش و دلسوز مدارس استثنایی ، با تشریح قوانین موجود و راهکارهای آن ، برتأیید و ارسال گواهی سنوات دوران تحصیل معلمان ذینفع توسط اداره کل آموزش و پرورش تأکید و هماهنگی لازم به منظور پذیرش آن از سوی شعب تأمین اجتماعی استان را به عمل آورد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1581
کلمات کلیدی