• انتشار: 1402/04/22 - 09:06
  • تعداد بازدید: 351
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای توسعه مراکز جامع سنجش، آموزش و توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی انجام شد:

جلسه مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز

7188.mp3 جلسه مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز
به گزارش روابط عمومی امروز شنبه 24 تیرماه جلسه مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی استان واداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در راستای پیاده سازی دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش وپرورش  جهت توسعه مراکز جامع سنجش، آموزش و توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی با حضور روئسای هر دو اداره و معاونین و کارشناسان مربوطه برگزار گردید. 
 
 
در ابتدای این جلسه معتوکی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز،  ضمن خیر مقدم به بیان  شرایط فضای فیزیکی  مراکز و تکمیل کادر آموزشی مجرب و با انگیزه در جهت توسعه مراکز جامع سنجش، آموزش و توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی پرداخت. 
 
 
در ادامه جلسه علی ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اهمیت ارتقا جایگاه مراکز سنجش گفت:  انجام طرح ملی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی،  توانمند سازی معلمان، برگزاری دوره ها،  انجام خدمات توانبخشی، مشاوره، مداخله بهنگام طلایی و...  از جمله مهم ترین وظایف این مراکز است.
 
 
ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی همچنین خواستار بهسازی فضا و تکمیل کادر مراکزجامع  مشهدی زاده و رسول اکرم(ص)  از سوی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز شد.
 
 
لازم به ذکر است با توجه به بررسی به عمل آمده و هماهنگی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی مقرر شد، فضای فیزیکی مورد نظر با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس استان در جهت شروع به کار مراکز تا قبل از شهریورماه تعمیر و بهسازی شود.
  • گروه خبری : اخبار استان ها,خوزستان
  • کد خبر : 7188
کلمات کلیدی
روابط عمومی  خوزستان

روابط عمومی خوزستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید