• انتشار: 1399/03/26 - 08:31
  • تعداد بازدید: 587
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خراسان شمالی

جلسه هماهنگی جهت برگزاری طرح سنجش نوآموزان با حضور نماینده استانداری

اولین جلسه هماهنگی و اجرایی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان استان با حضور نماینده استانداری در ستاد استانی کرونا و پدافند غیرعامل در محل آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید.

3013.mp3 جلسه هماهنگی جهت برگزاری طرح سنجش نوآموزان با حضور نماینده استانداری

جلسه هماهنگی و اجرایی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان استان با حضور نماینده استانداری در ستاد استانی کرونا و پدافند غیرعامل در محل آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید.


در این جلسه متقیان رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن خیر مقدم به عوامل اجرایی به تشریح برنامه ها و چگونگی اجراء طرح سنجش سلامت نوآموزان پرداخت وی افزود در این پایگاه های سنجش سلامت گفتاری، بینایی، شنوایی و جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان مورد سنجش قرار می گیرد و موارد مشکوک به پایگاه های تخصصی برای تصمیم نهایی ارجاع می شوند.


وی افزود این اداره در کنار برنامه سنجش سلامت متولی امر جهش تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز می باشد.


دکتر متقیان ادامه افزودامسال با وجود همه گیری بیماری کرونا مشکلاتی در اجرای این برنامه به وجود آمده و کلیه پایگاه ها دارای درجه ب خواهند بود و هر پایگاه  در روز موظف به سنجش سلامت 20 نفر دانش آموز می باشد .


وی برای اجرای هرچه بهتر این طرح ملی از کلیه نهاد ها و سازمان های مسئول درخواست مساعدت و یاری نمود.


در ادامه جلسه، ابراهیم کمالی نماینده استانداری و کارشناس پدافند غیرعامل استان به تشریح دستورالعمل های بهداشتی و لزوم رعایت این پروتکل ها در اجرای طرح سنجش نوآموزان پرداخت وقول مساعدت جهت تهیه اقلام بهداشتی پایگاه های سنجش طبق اعلام اداره استثنایی استان را داد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3013
کلمات کلیدی