• انتشار: 1397/02/18 - 09:17
  • تعداد بازدید: 463
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش استثنايي و انجمن اتيسم استان مرکزي برگزار شد

به منظور بهبود شرايط آموزشي – توانبخشي دانش آموزان و کودکان اتيسم جلسه همفکری با حضور مسئولان آموزش و پرورش استثنایی استان، رئیس انجمن غیر دولتی اتیسم استان ،معلمین و کارکنان مدرسه اتیسم اراک برگزار شد.

925.mp3 جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش استثنايي و انجمن اتيسم استان مرکزي برگزار شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در این جلسه مشترک مشکلات موجود در روند آموزشی دانش آموزان اتیسم و زمینه های همکاری انجمن اتیسم و مدرسه را مورد بررسی قرار گرفت.


محمود عسکری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در این جلسه گفت: بر خود لازم می دانم تا از همه کسانی که با وجود تمام محدودیت ها، کاستی ها و مشکلات در زمینه کار با کودکان طیف اتیسم ،دلسوزانه رسالت خود را به عنوان معلم و درمانگرانجام داده و گام های موثری را برای پیشبرد اهداف جامعه اتیسم برداشته و در راه ارتقا و اعتلای این کودکان و بهروزی و بهزیستی آنان تلاش می کنند، تشکر نمایم.


وي ضمن اشاره به استفاده از تمام ابزارهای اطلاع رسانی و امکانات موجود برای آگاه سازی افراد در زمینه اتیسم عنوان کرد: این مهم صورت نمی گیرد مگر این که به صورت گروهی و ایجاد موجی فراگیر در همه جنبه ها باشد.


در ادامه خردل رئیس هیات مدیره انجمن اتیسم استان اظهار داشت: انجمن اتیسم آمادگی لازم برای هرگونه کمک و مساعدت به مدارس ویژه ،در زمینه آموزش کودکان طیف اتیسم را دارد. وی افزود: در زمینه آموزش والدین و آگاه سازی آنان نیز اقداماتی صورت پذیرفته تا شرایط خانواده ها برای درک و کمک به کودکان طیف اتیسم بهتر شود.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 925
کلمات کلیدی