• انتشار: 1398/06/23 - 15:36
  • تعداد بازدید: 582
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
چهارمحال وبختیاری

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس استثنایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان چهارمحال وبختیاری درگردهمایی مدیران مدارس استثنایی: محیط آموزشی باید یک محیط منعطف و لذت بخش باشد که در آن کامیابی شغلی صورت پذیرد.

1980.mp3 جلسه هم اندیشی مدیران مدارس استثنایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اداره استثنایی استان؛ جلسه هم اندیشی مدیران مدارس استثنایی با حضور سرکار خانم دکتر قائدامینی مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش استثنایی، کارشناسان اداره و مدیران مدارس استثنایی در روز یک شنبه مورخ 98/6/10در باشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار گردید.


مدیر کل آموزش و پرورش استان، در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: کاری که معلمان آموزش استثنایی انجام می دهند، هم خدمت به بهشتیان روی زمبن است، هم خدمت به رسول خداست. اگر معلمی هنر است، اگر معلمی عشق است و اگر معلمی شغل انبیاست به مراتب کاری که شما معلمان آموزش استثنایی انجام می دهید، ارزش و مراتبی بیش تر دارد و انسانیتی که درمعلمان صحبت می شود، در وجود شما به صورت اولی تر است.


قائدامینی افزود: معلمان استثنایی در دو جبهه آموزش دانش آموزان و کمک به والدین خدمت می کنند و با برقراری ارتباط دوسویه و مناسب و با بهره گیری از علم روانشناسی، خانوده ها را در مسیر پذیرش فرزندان خودیاری می کنند.


در ادامه جلسه رئیس آموزش و پرورش استثنایی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در آموزش و پرورش استثنایی، افزود: محیط آموزشی باید یک محیط منعطف و لذت بخش باشد، محیطی که در آن تفاوت های دانش آموزان دیده شود.


خداکرم حیدری با تاکید بر این که مدیران مدارس ما در کار خود با برنامه سالانه، نظم و مدیریت دقیقی پیش می روند، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی مدیر مدرسه این است که با مطالعه دقیق و بکار گیری روش های نوین مدیریتی و گفتمان مناسب  در مسیر آگاهی بخشی و کامیابی شغلی که همه ی همکاران ضمن یادگیری در حین کار، از کار خود احساس رضایت بکنند، حرکت کنند.


درادامه جلسه ازنفرات برگزیده مسابقه آموزش انفرادی تجلیل شد وکارشناسان اداره به ارائه گزارشی ازفعایت های حوزه مربوط به خودپرداختند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1980
کلمات کلیدی