• انتشار: 1399/04/02 - 15:49
  • تعداد بازدید: 841
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرتهران

جلسه هیات امنایی مدرسه استثنایی کوپایه ئیها

جلسه هیات امنایی مدرسه استثنایی کوپایه ئیها با حضور اعضاء هیئت امنا برگزار شد

3069.mp3 جلسه هیات امنایی مدرسه استثنایی کوپایه ئیها

جلسه هیات امنای مدرسه کوپایه ئیها در آموزش و پرورش منطقه ۱۲ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران جلسه هیات امنای مدرسه استثنایی کوپایه ئیها با حضور اعضای هیئت امنای مدرسه از جمله؛ شاه منصوری مدیرآموزش و پرورش منطقه ١٢، کریمی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران. آسمانی و نورایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش استثنایی و منطقه ۱۲ ،آقای کوپایه خیّر و دیگر اعضای هیات امنا برگزار گردید.

کریمی ضمن تشکر از زحمات هیئت امنای مدرسه از جمله خیّر و مدیر در زمینه رفع مشکلات و موانعی موجود با اعضا به گفتگو پرداختند و سپس اعضا هر کدام برای رفع مشکلات نکات لازم را مطرح نمودند.

کریمی با تاکید بر نقش موثر مشارکت خیّرین و مدارس هیات امنایی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت: اداره آموزش و پرورش استثنایی از مشارکت خیرین استقبال کرده و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه از فعالیت ها و خدمات آنها حمایت می کند.

در ادامه رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی با توجه به نگرانی ها و دغدغه های والدین خواستار مشخص شدن موضوع واگذاری ساختمان به مجموعه آموزش و پرورش شد.

وی یادآوری کرد علاوه بر منطقه 12 و اداره استثنایی ، کمیته کیفیت بخشی وزارت خانه آموزش و پرورش بر عملکرد مدارس هیات امنایی نظارت خواهند داشت.

در این جلسه مصوب گردید با توجه به اتمام قرار داد واگذاری این مدرسه در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ نیز مدرسه هیات امنایی کوپایه ئیها با رعایت کلیه اصول و مقررات مدارس هیات امنایی به فعالیت خود ادامه دهد و خیّرین نیز مراحل اهدای این مدرسه را پیگیری نمایند.
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3069
کلمات کلیدی