• انتشار: 1399/02/02 - 08:03
  • تعداد بازدید: 487
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
گلستان

جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس استثنایی استان برگزار گردید

جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس استثنایی استان با دحضور مدیران مدارس استثنایی و مدیران مراکز اختلالات یادگیری برگزار گردید

2757.mp3 جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس استثنایی استان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش استثنایی استان ، عباس خانعلی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تقدیر از تلاش مضاعف مدیران و معلمین به دلیل ارائه خدمات آموزشی در فضای مجازی اظهار داشت: دستور العمل استفاده از شبکه اجتماعی شاد برای معلمان و دانش آموزان و نحوه ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان بازمانده از آموزش به مدارس ارسال شده است. با پیگیری های صورت گرفته همه اعتبارات ایاب و ذهاب پرداخت شده است. مدیران محترم در ایام تعطیل به مدارس سرکشی نمایند. بر اساس دستور وزیر محترم، مدیران مدارس می بایست در روزهای دوشنبه در مدرسه حضور داشته باشند. وی افزود : پیگیر تهیه بسته آموزشی برای دانش آموزان محروم از فضای آموزشی باشید که به همین منظور می توانید بسته های فوق را از طریق سرویس ایاب و ذهاب و پیک به دست دانش آموزان برسانید. تاکنون 376 نفر دانش آموز شبکه اجتماعی شاد را نصب نموده اند و مدیران پیگیر عضویت معلمان و دانش آموزان در سامانه شاد باشند.  


قربان رضایی فر معاون اداره در این جلسه اظهار داشت: اعتبار ضد عفونی به مدارس تخصیص یافته است. مدیران محترم می توانند بخشی از اعتبار اموزش خانواده را نسبت به تهیه بسته اینترنتی برای دانش آموزان کم بضاعت اختصاص دهند. پیگیر ثبت نام کتب درسی دانش آموزان باشید. عملکرد همکاران در ایام تعطیلی مدارس به علت کرونا در ارزشیابی سالانه لحاظ گردد.


فضه تقوی کارشناس مسئول آموزش بیان داشت: همکاران پیگیر تدریس دروسی که تاکنون تدریس نشده است باشند و نسبت به تکمیل دفترچه مهارت آموزی اقدام نمایند. معلمین رابط مستندات آموزشی را به اداره ارسال نمایند . در مقطع متوسطه فعالیت های مهارت محور مورد توجه قرار گیرد. همچنین سفارش کتب درسی طبق برنامه زمان بندی شده انجام شود.


در این جلسه علی اکبر خان بیکی کارشناس مسئول مشاوره و توانبخشی اظهار داشت: مدیران محترم نسبت به برگزاری جلسات آموزش خانواده از طریق فضای مجازی اقدام نمایند. گزارش سه ماهه دوم مشاوران و کار برگ های دفاتر انجمن به اداره ارسال شود. اعتبار 30490 با نظارت مدیران هزینه شود. مدیران محترم نسبت به فعالیت مشاوران، مربیان بهداشت، دبیران تربیت بدنی و مربیان پرورشی و توانبخشی در آموزش از طریق فضای مجازی نظارت کافی داشته باشند.


عباس خانعلی رییس اداره در پایان جلسه اظهار داشت: بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان برای خانواده های بی بضاعت پیش بینی شده است که بین آن ها توزیع خواهد شد. مدیران مراکز اختلالات یادگیری نسبت به آموزش این نوع دانش آموزان از طریق فضای مجازی وآموزش حضوری اهتمام لازم را داشته باشند. 


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2757
کلمات کلیدی