• انتشار: 1398/07/21 - 09:24
  • تعداد بازدید: 696
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شهرتهران

حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در انتخابات مجتمع استثنایی

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مجتمع استثنایی شهید اصلانی با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

2067.mp3 حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در انتخابات مجتمع استثنایی


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران؛ انتخابات انجمن اولیا و مربیان مجتمع استثنایی شهید اصلانی منطقه 5 با حضور عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی, شهریاری معاون اداره کل شهر تهران، خوش قدم رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهر تهران، کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، ندیری مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 و برخی کارکنان اداری و جمع کثیری از اولیا دانش آموزان در سالن اجتماعات این مجتمع برگزار شد.


عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از مشارکت شکوهمند اولیا در این انتخابات، از نقش و اهمیت ارتباط خانه و مدرسه گفت و افزود: مشارکت خانواده ها کیفیت تعلیم و تربیت را افزایش می دهد.


وی همچنین ادامه داد: اولیا حق دارند در روند آموزشی و پرورشی مدرسه مشارکت کنند تا فعالیت ها با کار تیمی مدرسه و اولیا به نحو مطلوبی برای خدمات بهتر انجام پذیرد.


 قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز ضمن ارائه گزارشی از خدمات مختلف حمایتی و توانبخشی و سرویس ایاب و ذهاب در دولت تدبیر و امید برای دانش آموزان با نیازهای ویژه، مشارکت اولیا در روند فعالیت های مدرسه را بسیار ارزشمند دانست و استفاده ازتجربیات افراد متخصص برای خدمت مناسب به این عزیزان را به اولیا توصیه کرد.


در ادمه شهریاری معاون اداره کل آموزش و پرورش نیز از اهمیت مشارکت اولیا در اجرای برنامه ها در مدارس و آموزش و پرورش بویژه در مدارس استثنایی نکاتی را بیان کرد.


سپس میرزایی رئیس انجمن اولیا سال گذشته مدرسه، گزارشی از عملکرد یکساله انجمن ارائه و سپس از اعضا سال قبل تقدیر شد. در ادامه، انتخابات انجمن این مدرسه برگزار و اعضا جدید با آرا اولیا معرفی شدند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2067
کلمات کلیدی