• انتشار: 1400/06/07 - 12:04
  • تعداد بازدید: 787
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهناز کریمی خبر داد:

حضور 33 دانش آموز با نیاز ویژه برتر  شهر تهران  در مسابقات کشوری مشکات(قران عترت و نماز)

رئیس اداره استثنایی شهر تهران از حضور 33 دانش آموز با نیاز ویژه شهر تهران در مسابقات کشوری مشکات (قران عترت و نماز )خبر داد.

4996.mp3 حضور 33 دانش آموز با نیاز ویژه برتر  شهر تهران  در مسابقات کشوری مشکات(قران عترت و نماز)
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران شهناز کریمی با بیان این خبر افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه قران و عترت و نماز در سند تحول بنیادین  و نظام تعلیم و تربیت به عنوان مثلث طلایی تربیت برای تحقق و رشد ساحت اعتقادی و دینی دانش آموزان و به کارگیری آموزه های آن در مسیر رشد و تعالی و رسیدن به حیات طیبه مسابقات مشکات هر ساله در سطوح مدرسه، استان و کشور برگزار می گردد.
وی افزود: امسال نیز از ابتدای سال تحصیلی آموزش آموزه های قرآنی و دینی در مدارس استثنایی شهر تهران آغاز و بر اساس شیوه نامه مشکات مسابقات مدرسه ای و استانی برگزار و دانش آموزان برتر و شاخص هر رشته مشخص و 33 نفر از این عزیزان بر اساس سهمیه استانی در مسابقات کشوری که به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد برگزار می گردد شرکت نموده اند.
کریمی گفت امیدواریم این عزیزان در این مسابقات خوش بدرخشند و تمامی دانش آموزان ما مسیر زندگی خود را با انس با قران و ائمه اطهار(ع) و نماز قراردهند تا بنده ای شایسته و زندگی سعادتمندی داشته باشند.ان شاالله
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4996
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید