• انتشار: 1401/01/28 - 10:51
  • تعداد بازدید: 990
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین خبر داد:

حضور 84 درصدی دانش آموزان استثنایی در مدارس استان قزوین

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین گفت: ۸۴ درصد دانش آموزان مدارس استثنایی از خدمات آموزشی - پرورشی و توانبخشی حضوری بهره می برند.

5895.mp3 حضور 84 درصدی دانش آموزان استثنایی در مدارس استان قزوین

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از  روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی قزوین، احمدی مسئول آموزش و پرورش استثنایی استان در بازدید از واحدهای آموزشی با اشاره به این که در ۲۵ ماه اخیر همواره (به استثنای مواقع حاد کرونایی) مدارس استثنایی آموزش های حضوری را به طرق گوناگون و بر اساس شیوه نامه های ابلاغی در دستور کار خود داشتند، بر پوشش حداکثری آموزش حضوری تاکید نمودند.

وی گفت: بنا بر اطلاعات اخذ شده از مدیران مدارس، در حال حاضر ۴۸٪ دانش آموزان از سرویس ایاب و ذهاب مدرسه ، ۸٪ از طریق مدیریت انجمن اولیاء و مربیان و ۴۴٪ توسط والدین یا رفت و آمد مستقل دانش آموزان، در مدارس حضور پیدا می کنند.

وی افزود: به دلیل پراکندگی جغرافیایی دانش آموزان و نیز افزایش قیمت ها؛ کرایه های اعلام شده توسط سرویس های سواری / ون / مینی بوس بیش از حد انتظار بوده و مدیریت و ساماندهی این امر را به ویژه برای سال تحصیلی آینده با نگرانی های جدّی مواجه نموده است.

وی در پایان گفت: این  نگرانی توسط روسای آ.پ استثنایی استان ها در جلسه شورای راهبری ۲۲ فروردین به مقام عالی سازمان انعکاس داده شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5895
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید