• انتشار: 1396/11/07 - 08:43
  • تعداد بازدید: 508
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان اعلام كرد:

خدمات درمانی رایگان به دانش آموزان استثنایی و والدین آنها ارائه می شود

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با موسسه خیریه رضوان ، خدمات درمانی رایگان به دانش آموزان استثنایی ارائه می شود

727.mp3 خدمات درمانی رایگان به دانش آموزان استثنایی و والدین آنها ارائه می شود


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، مهران باهری در جلسه شورای انجمن خیرین خامی دانش آموزان استثنایی استان کرمان استفاده از ظرفیت خیرین در فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش استثنایی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست.



وی با بیان اینکه از ظرفیت خیرین در راستای ارتقای سطح کیفیت فعالیت های آموزشی، توانبخشی و پرورشی مدارس استثنایی استفاده می شود خاطر نشان کرد: حفظ کرامت و عزت دانش آموزان استثنایی و خانواده آنها در زمینه جذب کمک های مردمی ضروری است.



باهری از تشکیل شورای انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنایی استان خبر داد و گفت: این انجمن ظرفیت خوب و موثری برای جذب کمک های مردمی برای حمایت از دانش آموزان استثنایی است.



سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از بازنشستگان فرهنگی به عنوان گنجینه های آموزش و پرورش استثنایی نام برد و بر حضور بازنشستگان در شورای انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنایی استان تاکید کرد


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 727
کلمات کلیدی