• انتشار: 1397/11/28 - 10:33
  • تعداد بازدید: 495
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس عنوان کرد:

خدمات معلمان آموزش و پرورش استثنایی خدمتی جهادی است

نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از دو مدرسه استثنایی شهر کرمانشاه ضمن تأکید بر نقش ویژه نهاد تعلیم و تربیت در عرصه های گوناگون گفت: خدمات معلمان دانش اموزان استثنایی حقیقاً جهادی وصف ناپذیر است.

1547.mp3 خدمات معلمان آموزش و پرورش استثنایی خدمتی جهادی است

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور؛ احمد صفری نماینده كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مجید یزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرزاد سهیلی، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از مسؤلان تعلیم و تربیت استان با دانش آموزان با نیازهای ویژه  در دو گروه آسیب دیده شنوایی و نیازهای ویژه ذهنی  به همراه والدین و معلمان آنها ديدار كردند.



در ابتدای این دیدار سهیلی، ضمن خیرمقدم در خصوص انواع معلولیت ها، مدارس خاص استثنایی و نیز نیازها، اقدامات و خدمات ویژه به دانش آموزان با نیاز های ویژه توضیحاتی بیان کرد .


وی ضمن بیان اینکه امروز 506 معلم به حدود 3500دانش آموز با نیازهای ویژه در قالب 54 مرکز و مدرسه ارائه خدمات می کنند، گفت: حضور این مهمانان در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی منشأ خیر و برکت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.



سپس یزدان پناه، مديركل آموزش و پرورش استان كرمانشاه از زحمات معلمان و اولیا دانش آموزان تشكر و تلاش ها و خدمات معلمان استثنایی را سخت و فراتر از زحمات یک معلم دانست و در این زمینه قول همکاری و مساعدت ویژه در رفع مشکلات و نیازها داد.


وی همچنین؛ از مطالبات همکاران فرهنگی و تبدیل وضعیت 300 تا 350 تن از آموزشیاران نهضت سواد آموزی و مربیان پیش دبستانی خبر داد و مهندس صفری را یکی از حامیان اصلی در این زمینه دانست.



در ادامه احمد صفری نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي نیز  ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات همکاران مدارس استثنایی و بیان احساس خود نسبت به دانش آموزان با نیازهای ویژه، کار با این دانش آموزان را کاری بزرگ دانست که نیازمند صبر و بردباری فراوان است و در نتیجه کار این معلمان را با اهمیت و ویژه دانست .


 وی همچنین؛ از والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه خواست ضمن صبوری، حامی و همیار معلمان باشند تا  منجر به ارائه بهترین خدمات به این دانش آموزان شود.



در ادامه این دیدار؛ مسئولین استان از فضای مدارس استثنایی گلستان(باغچه بان) و ارشاد (2) از جمله: کلاس های درس، کلاس های هوشمند، سالن جلسات، اتاق های کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، AVT، کلاس های درس دانش آموزان طیف اتیسم، اتاق بازی درمانی و ... بازدید کردند.


در این دیدار از طرف مسؤلین حاضر در جلسه  ضمن قول برخی مساعدت های مالی، مقرر شد، سالن آمفی تئاتر مرکز باغچه بان به طور ویژه تجهیز گردد، همچنین دو اتاق هوشمند به این مرکز اختصاص یافت، علاوه بر این تکمیل و تجهیز اتاق بازی درمانی مراکز گلستان و ارشاد که مقدمات آن فراهم شده، خریداری کیت های آموزشی مناسب دانش آموزان طیف اتیسم، ایجاد و بهسازی فضای بازی و گلخانه مدرسه گلستان ـ باغچه بان از دیگر مصوبات بود.


صفری 60 میلیون ریال جهت برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس استثنایی مساعدت كرد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1547
کلمات کلیدی