• انتشار: 1396/12/05 - 10:06
  • تعداد بازدید: 482
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل آموزش وپرورش استان کردستان:

خدمت به افراد با نیازهای ویژه فرصت ویژه معنوی است

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان در بازدید از اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: خدمت به افراد با نیازهای ویژه در جامعه فر صت ویژه معنوی است.

786.mp3 خدمت به افراد با نیازهای ویژه فرصت ویژه معنوی است


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي،رشید قربانی در بازدید از اداره آموزش وپرورش استثنایی استان با تقدیر ازخدمات مدیر وکارکنان این حوزه گفت:خدمت به افراد با نیازهای ویژه فرصت معنوی ویژه ای است که خداوند برای خدمتگزاران به این قشر در نظر گرفته است وچون از سختی هاومشکلات خاص خود برخوردار است ،اجر وثواب دوچندانی نزد خداوندمتعال خواهد داشت.



قربانی با بیان اینکه معلولیت پدیده ای جهانی است که همیشه ودرهمه جا مطرح بوده گفت:این افراد در جامعه با مسائل وچالش های بیشتری نسبت به افراد عادی مواجهه اند که این قضیه توجه بیشتر به این افراد واستفاده از تمام ظرفیت ها وتوان آموزشی  و پرورشی را در خدمت رسانی به آنان می طلبد.


 


وی با اشاره به کمبود فضا وتجهیزات برای احداث فضای آموزشی جدید اظهارداشت :تلاش خواهیم کرد که با بهره گیری ازامکانات وظرفیت های موجود درسال آینده حداقل یک مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان سنندج احداث شود.


 


درآغاز این نشست خلیل رنجبر رییس آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه به بیش از 1300 دانش آموزدرمدارس با نیازهای ویژه استان، 1500دانش آموز در مراکز اختلالات یادگیری و6000دانش آموز دیرآموز خدمات ارائه می شود تصریح کرد:خدمات حمایتی،درمانی وتوانبخشی ویژه با هدف ایجاد فرصت های برابروعدالت آموزشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استان ارائه می شود.


 


وی افزود: توسعه آموزش به شیوه تلفیقی فراگیر به دانش آموزان با نیازهای ویژه از مهم ترین اهداف وبرنامه های حوزه آموزش وپرورش استثنایی می باشد ودرسطح استان تعداد دانش آموزان تلفیقی فراگیر از 250نفر در سال 92به 480نفر در سال جاری رسیده است.


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 786
کلمات کلیدی