• انتشار: 1397/02/09 - 08:57
  • تعداد بازدید: 507
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امام جمعه کامیاران:

خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه موهبت الهی است

امام جمعه کامیاران استان كردستان در بازدید از مدرسه استثنایی بعثت گفت:خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه موهبت الهی است.

893.mp3 خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه موهبت الهی است

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، حجت الاسلام علي اشرف عليمحمدي خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را موهبت الهی دانست و گفت: لذت وبرکات معنوی خدمت به این دانش آموزان پاک ومعصوم را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد.


وی اظهارداشت: معلمی در مدارس استثنایی بسیارسخت ،طاقت فرسا وایثارگرانه است که خدمتی ارزشمند محسوب می شود.لذا همه ما وظیفه داریم از معلمان استثنایی حمایت کنیم تا فرهنگیان با انگیزه بیشتری در مأموریت وجدانی خود گام بردارند.


امام جمعه شهرستان کامیاران خاطرنشان شد: خدمت به دانش آموزان استثنایی خدمتی ماندگار است وکمک رسانی وآموزش به این افراد با توجه به شرایط خاص روحی ،روانی وعاطفی آنان بسیار سخت ودشوار بوده  واز اعمال نیکو وحسنه به حساب می آید.


حجت الاسلام علیمحمدی افزود:براساس آموزه های دینی خدمت به خلق عین عبادت وثواب است وخدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه از چنان معنویت وحلاوتی برخوردار است که می توان گفت:اوج لذت معنوی درخدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه است.


امام جمعه شهرستان کامیاران به توانمندی های این دانش آموزان اشاره کرد وگفت:احترام به این دانش آموزان نباید از روی ترحم ودلسوزی بلکه با توجه به توانمندیهای آنان باشد وهرحقوقی که مردم عادی درجامعه دارند معلولین نیز باید ازآن بهره مند باشند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 893
کلمات کلیدی