• انتشار: 1396/10/26 - 10:04
  • تعداد بازدید: 416
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدير هنرستان تنباكوچي استان خراسان روضي بدست آورد

درخشش مدير آموزش و پرورش استثنايي در كسب گواهي اهتمام به كيفيت در كشور

مدير هنرستان دانش آموزان با نيازهاي ويژه تنباكوچي استان خراسان رضوي توانست گواهي اهتمام به كيفيت را بين تمام مدارس كشور كسب كند و توسط وزير صنعت و معاون وزير آموزش و پرورش تقدير شد.

702.mp3 درخشش مدير آموزش و پرورش استثنايي در كسب گواهي اهتمام به كيفيت در كشور


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، براي اولين بار در همايش روز ملي كيفيت، گواهي اهتمام به كيفيت به 10 مدير مدرسه برگزيده از سراسر كشور اعطا شد.



در مراسم بزرگداشت روز ملي كيفيت و اختتاميه چهاردهمين دوره جايزه ملي كيفيت ايران مديران 116 مدرسه از سراسر كشور كه در ارزيابي هاي برنامه تعالي مديريت مدرسه حايز رتبه ممتاز شده بودند شركت داشتند كه براي اولين بار در حوزه آموزش، گواهي اهتمام به كيفيت به 10 مدير مدرسه برگزيده از استان‌هاي، چهارمحال و بختياري، اصفهان، خراسان رضوي، فارس، گلستان، همدان، كرمان، البرز، شهرستان‌هاي تهران و كرمانشاه، اهدا شد.


 


علي زرافشان معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش در اين همايش اظهاركرد: ارتقاء كيفيت مدرسه زمينه ساز ارتقاء كيفيت جامعه در عرصه هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي خواهد بود. به همين جهت اسناد تحول،  تحقق اهداف آموزش و پرورش با كيفيت را در گرو مشاركت و همكاري همه عوامل سهيم و مؤثر در حوزه‌هاي مختلف مي داند.


 


این جایزه ملی، امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان‌ها را در زمینه بهبود کیفیت و معرفی آن ها به دیگر سازمان‌ها به منظور الگوبرداری فراهم و در سازمان‌ها برای بهبود دائمی‌کیفیت، انگیزه ایجاد می ‏کند.


 


هدف از اعطای جایزه ملی کیفیت، ترویج، ایجاد انگیزه و فرهنگ‌سازی به منظور استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و به دنبال آن ارتقای سطح کیفی کالا و خدمات ارائه شده در کشور است.


 



  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 702
کلمات کلیدی