• انتشار: 1400/04/08 - 11:18
  • تعداد بازدید: 740
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت دانش آموز با نیاز ویژه به آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نا‌شنوایان کشور

بهنیا امامی دانش آموز با نیاز ویژه آسیب دیده شنوایی، به مرحله نهایی آماده‌سازی جهت اعزام ملی پوشان جوان کشورمان به مسابقات قهرمانی کشتی جهان در ترکیه فراخوانده شد.

4744.mp3 دعوت دانش آموز با نیاز ویژه به آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نا‌شنوایان کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی  اظهار داشت: آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز هفتم لغایت 15 تیرماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
در ادامه گفت: براساس اعلام فدراسیون ناشنوایان، "بهنیا امامی" دانش آموز با نیاز ویژه آسیب دیده شنوایی با هدف اعزام به رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان در آخرین اردوی ملی پوشان ناشنوای تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان حضور پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه، امامی کشتی گیر توانمندی است و این دعوت، نشان دهنده پایه ریزی و استعداد دربین دانش آموزان با نیازهای ویژه است .افزود: پیشتر در رشته مختلف دیگر بخصوص دوومیدانی نیز دانش آموزان با نیازهای ویژه استان به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، و این دفعه نیز یک دانش آموز با آسیب دیده شنوایی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است. و به سه مرحله این اردو دعوت شده است.

شایان ذکر است: تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان 15 تیرماه جهت حضور در رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان عازم کشور ترکیه خواهد بود.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4744
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید